کد خبر : 222509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
-

آنچه باید در هنگام خرید لیبل امنیتی بدانیم

آنچه باید در هنگام خرید لیبل امنیتی بدانیم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پایگان سیل ایرانیان، برچسب‌های امنیتی یکبار مصرف بوده و بعد از این که از محصول جدا شوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود. چرا که با ظاهر شدن پیغام OPEN VOID حتی اگر مجددا تلاشی برای چسباندن این لیبل در محل اولیه آن شود کاملا مشهود است که لیبل دستکاری

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پایگان سیل ایرانیان، برچسب‌های امنیتی یکبار مصرف بوده و بعد از این که از محصول جدا شوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود. چرا که با ظاهر شدن پیغام OPEN VOID حتی اگر مجددا تلاشی برای چسباندن این لیبل در محل اولیه آن شود کاملا مشهود است که لیبل دستکاری شده است.

برچسب های امنیتی معمولا برای پلمپ‌کردن درب‌های قرنطینه، درب صندوق‌ها و جعبه ها، کیس‌های کامپیوتر، جعبه بغل ماشین‌های حمل، کیسه‌ها و نایلون‌ها، کارتن، پاکت‌نامه و اسناد محرمانه و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل‌های امنیتی به دلیل بزرگتر بودن فضای چاپ نسبت به پلمپ‌های امنیتی این فرصت را برای مصرف کننده ایجاد می‌کند که بتواند اطلاعات بیشتری روی سطح لیبل چاپ کند. این اطلاعات می‌تواند شامل لوگوی شرکت، نام، شماره سریال، پیغام امنیتی، آدرس وبسایت، ایمیل شرکت، شماره تماس و یا حتی آدرس شرکت باشد که این کار باعث می‌شود علاوه بر بعد امنیتی که این برچسب‌ها در فضای کار شما ایجاد می‌کند، جنبه تبلیغاتی هم برای کار شما داشته باشد. قبل از چاپ نهایی، ماکت طراحی انجام شده به تایید مصرف‌کننده می رسد و در صورت تایید مصرف‌کننده، اقدام به چاپ می‌شود.

انواع لیبل‌های امنیتی

لیبل‌های امنیتی به دو دسته ی لیبل اثرگذار بر سطح و بدون اثر بر سطح تقسیم می‌شوند:

لیبل اثر گذار بر سطح (TOTAL TRANSFER) :

این لیبل‌های امنیتی در صورت دستکاری پیغامOPEN VOID  را هم روی لیبل و هم بر سطحی که چسبانده شده‌اند، ظاهر می‌کنند و عموما برای مواردی استفاده می‌شوند که یکبار مصرف هستند و بعد از فک پلمپ دور انداخته می‌شوند. مثل پاکت نامه، کارتن، نایلون و..

لیبل بدون اثر بر سطح (NON TRANSFER) :

این لیبل‌های امنیتی در صورت دستکاری پیغامOPEN VOID  را فقط  بر لیبل ظاهر می‌کنند  و روی سطحی که چسبانده شده‌اند هیچ اثری ندارند و عموما برای مواردی استفاده می‌شوند که بارها پلمپ و فک پلمپ می‌شوند. مثل جعبه بغل ماشین‌ها، درب کیس‌های کامپیوتر، اتاق‌های قرنطینه و….

نکاتی در مورد لیبل‌های امنیتی

نکات زیر در مورد برچسب های امنیتی می‌تواند پاسخگوی سوالات شما باشد:

۱. این برچسب‌ها توسط ظاهر نمودن پیغام مخفی در زمانی که لیبل جدا می‌شود نشان دهنده فک شدن برچسب خواهد بود.

۲. این برچسب‌ها با خاصیت خود به خود ظاهر شدن پیغام مخفی یک ابزار بسیار عالی برای تشخیص سرقت یا دستکاری محصولات شما خواهد بود. هر تلاشی برای دستکاری برچسب توسط ظاهر شدن پیغام مخفی قابل شناسایی خواهد بود.

۳. این برچسب‌ها یک روش ساده و مشاهده‌ای برای بازرسی کالا در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند باعث پیشگیری از خسارت‌های احتمالی گردد.

۴. در مقابل گرما و سرمای معمولی مقاوم بوده و هر تلاشی در جهت برداشتن برچسب با استفاده از منبع گرمایی یا سرمایی امکان پذیر نبوده و پیغام مخفی ظاهر می‌گردد.

۵. یک برچسب به طور مجزا می‌تواند شماره سریال داشته باشد که از کپی کردن جلوگیری می‌نماید. اسم و آرم شرکت و یک پیغام امنیتی موثر نیز می‌تواند بر روی برچسب چاپ شود تا امنیت بالاتری را تأمین نماید.

۶. از مواد چسبنده با کیفیت بالا ساخته شده که تقریباً برای تمام سطوح مختلف و محیط باز و بسته قابل استفاده می‌باشد.

موارد کاربرد لیبل های امنیتی

۱. برای پلمپ کردن مدارک و نامه‌های مهم

۲. برای پلمپ‌کردن کارتن وجعبه‌ها

۳. برای پلمپ‌کردن ابزارهای IT

۴. برای پلمپ کردن کیف‌های محرمانه

۵. برای پلمپ کردن جعبه‌های پول

۶. برای پلمپ کردن محفظه‌های پلاستیکی و شیشه‌ای

۷. برای پلمپ‌کردن محصولات نظامی

۸. برای پلمپ‌کردن محصولات مواد غذایی

سطوح محل استفاده لیبل های امنیتی عبارتند از  H۲

۱. فلز، پولیش خورده یا رنگ خورده و یا کُرم دار

۲. سطوح پلاستیکی سخت یا نرم

۳. شیشه

۴. سطوح لمینیت شده

۵. کارتن یا فیبر

۶. صفحه‌های پلاستیکی که با اکریل ساخته شده است

۷. چوب، تخته سه لایی

۸. سطوح پلاستیکی که چرب نباشد

نکات فنی مهم در مورد لیبل‌های امنیتی

نکات فنی در مورد لیبل‌های امنیتی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از :

۱. دامنه دمایی قابل استفاده نوع PT اثرگذار بین منها ۳۰ تا ۶۰ درجه  سانتیگراد

۲. برای چسباندن برچسب‌های امنیتی موارد زیر در محل استفاده مناسب نیستند و نوعی مزاحم برای استفاده محسوب می‌شوند: روغن، گرد و غبار، رطوبت، یخ زدگی، حلال

۳. برای استفاده بهتر از لیبل‌های امنیتی سطح مورد نظر را تمیز کنید که سطح عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی باشد.

برای خرید لیبل امنیتی بهتر است به کیفیت متریال برچسب که دقیقا تعیین کننده میزان و قدرت چسبندگی و درجه امنیتی آن است دقت شود؛ چرا که هر برچسبی نمی‌تواند لیبل امنیتی نامیده شود و اگر قدرت چسبندگی لازم را نداشته باشد بدون کوچکترین اثرگذاری از روی سطح جدا می‌شود و خاصیت امنیتی خود را نخواهد داشت.

همچنین چاپی که روی لیبل‌های امنیتی انجام می‌شود باید با ریبون‌های با کیفیت باشد که چاپ روی لیبل براحتی و تحت تاثیر شرایط محیطی پاک نشود. چرا که در این صورت لیبل‌های امنیتی قابلیت ردیابی از طریق شماره سریال را ندارند. شما می‌توانید بالاترین کیفیت لیبل‌های امنیتی را با مناسبترین قیمت و کوتاه ترین زمان تحویل ممکن از شرکت پایگان سیل ایرانیان بخواهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =