کد خبر : 222108
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۴۵
-

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در بروکسل در محکومیت “قانون سزار”

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در بروکسل در محکومیت “قانون سزار”

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، بروکسل شاهد برپایی تجمع اعتراض‌آمیز شهروندان سوری و عرب‌زبان در مقابل سفارت آمریکا بود که این تجمع اعتراض‌آمیز در مخالفت با تحریم‌های اعمال شده علیه ملت سوریه و آنچه «قانون سزار» نامیده می‌شود، برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز با برافراشتن پرچم سوریه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، بروکسل شاهد برپایی تجمع اعتراض‌آمیز شهروندان سوری و عرب‌زبان در مقابل سفارت آمریکا بود که این تجمع اعتراض‌آمیز در مخالفت با تحریم‌های اعمال شده علیه ملت سوریه و آنچه «قانون سزار» نامیده می‌شود، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز با برافراشتن پرچم سوریه و سر دادن شعارهایی تحریم‌های آمریکا و غرب علیه سوریه را محکوم و تاکید کردند، این اقدامات یک‌جانبه به صورت مستقیم بر معیشت و زندگی روزمره سوری‌ها تاثیر می‌گذارد.

در همین راستا، رئیس انجمن مهاجران سوریه در بلژیک و لوکزامبورگ تاکید کرد، مشارکت در این تجمع اعتراض‌آمیز توسط اتباع سوری و برخی دوستان غربی و خارجی بیانگر مخالفت با تحریم‌های آمریکا و کشورهای غربی علیه ملت سوریه به ویژه قانون سزار است که به طور مستقیم بر زندگی شهروندان سوری تاثیر گذاشته و جنایتی در حق بشریت و ملت‌ها محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =