کد خبر : 222151
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۱۱
-

بدون این اطلاعات وارد بازار خرید و اجاره آپارتمان نشوید

بدون این اطلاعات وارد بازار خرید و اجاره آپارتمان نشوید

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام کیلید، افزایش چشمگیر قیمت خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها باعث شده که متقاضیان ملک دیگر قادر به خرید نباشند و مجبور به اجاره آپارتمان و حتی مهاجرت از کلان‌شهرها شوند. از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا معضلات جدید و سختی در مسیر تأمین مسکن خانوارها ایجاد شده به

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام کیلید، افزایش چشمگیر قیمت خرید خانه در تهران و شهرستان‌ها باعث شده که متقاضیان ملک دیگر قادر به خرید نباشند و مجبور به اجاره آپارتمان و حتی مهاجرت از کلان‌شهرها شوند.

از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا معضلات جدید و سختی در مسیر تأمین مسکن خانوارها ایجاد شده به شکلی که متقاضیان خرید خانه و همچنین اجاره آپارتمان به دلیل همه‌گیری این ویروس جهانی قادر به بازدیدهای مکرر حضوری و درنهایت انتخاب ملک نیستند و همین امر باعث شده که انتخاب مسکن از آژانس‌های املاک تهران و شهرستان‌ها به یکی از معضلات بزرگ خانوارها تبدیل شود.

در همین راستا که دولت و مجلس نیز درصدد اتخاذ تصمیمات و سیاست‌های منطقی جهت تنظیم و مدیریت قیمت خرید خانه و اجاره آپارتمان برای متقاضیان ملک هستند، سامانه هوشمند کیلید نیز توانسته فرایند تأمین مسکن را با ارائه سیستم‌های متنوعی همچون خانه رؤیایی من هموار کند.

سامانه هوشمند کیلید که پلتفرمی آنلاین برای ثبت آگهی خرید خانه، رهن و اجاره آپارتمان، ویلا، مغازه و سایر املاک و مستغلات به شمار می‌رود بستری را فراهم کرده که کاربران و مشاوران املاک تهران و شهرستان‌ها به‌راحتی از محل کار و حتی محل سکونت با مراجعه به این اپلیکیشن آگهی خود را بدون هیچ هزینه‌ای ثبت کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

در این حالت متقاضیان برای خرید خانه و همچنین اجاره آپارتمان به بخش آگهی‌های ثبت‌شده در این سامانه مراجعه کرده و پس از انتخاب نام محله، ملک موردنظر خود را برحسب سن بنا، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، موقعیت ملک و امکانات آن جستجو می‌کنند اما در صورتی‌ که متقاضیان موفق به یافتن ملک موردنظر خود از بین فایل‌های این سامانه نشدند با واردکردن انتظارات خود از ملک در بخش خانه رؤیایی من می‌توانند اطلاعات ملک موردنظر را ثبت کنند تا با این اقدام سامانه هوشمند کیلید نیز با استفاده از هوش مصنوعی خود درخواست متقاضی را به متناسب‌ترین آژانس املاک ارجاع دهد.

با این روش در کوتاه‌ترین زمان ممکن ملک موردنظر متقاضی یافته می‌شود و پس از تماس با متقاضی امکان بازدید نهایی و عقد قرارداد فراهم می‌گردد.

در سامانه هوشمند کیلید متقاضیان خرید خانه و اجاره آپارتمان بدون مراجعات حضوری و مکرر به محل ملک و آژانس‌های املاک تهران و شهرستان‌ها، قادرند تصاویری از آن را مشاهده کرده و در ذهن چیدمان خانه خود را تصور کنند در این حالت متقاضیان می‌توانند تنها برای بازدید نهایی و عقد قرارداد به محل ملک آگهی شده مراجعه کنند و در شرایط گسترش بیماری کرونا ضمن کمترین تردد شهری و رعایت فاصله اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان نیز ملک موردنظر خود را بیابند.

علاوه بر امکان انتخاب آسان ملک در سامانه هوشمند کیلید این امکان وجود دارد که کاربران و آژانس‌های املاک تهران و شهرستان‌ها از هر نقطه‌ای امکان ثبت آگهی خود را در این سامانه داشته باشند.

کاربران برای ثبت آگهی در سامانه هوشمند کلید با بهره‌گیری از امکان هوش مصنوعی و ابزارهای هوشمند آگهی خود را به‌صورت خودکار به بهترین و فعال‌ترین آژانس املاک تهران و شهرستان‌ها سپرده تا در کوتاه‌ترین زمان ملک موردنظر را عرضه کنند. تمامی این فرایندها به طور خودکار و تنها با چند کلیک ساده انجام می‌گیرد.

با توجه‌ به اینکه با تغییر و تحولات قیمتی در کشور بسیاری از متقاضیان خرید خانه و اجاره آپارتمان مجبور به سکونت در محله‌های جدیدی هستند نیز در سامانه هوشمند کیلید این امکان فراهم‌ شده که متقاضیان با مراجعه به بخش اطلاعات محله‌ها در کیلید مگ که وبلاگی متنوع با مطالب به‌روز و مناسب حول محور مسکن و سبک زندگی است اطلاعاتی جامع را کسب کرده و با دانشی مناسب اقدام به تأمین مسکن موردنیاز خود در محله جدید کنند.

علاوه بر این اطلاعات کاربران با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید به‌عنوان جامع‌ترین پلتفرم فعال در حوزه مسکن قادر خواهند بود در هر محله از طریق نمودارهای به‌روز این سامانه، روند تغییرات قیمت ملک را از ۷ سال پیش تا به امروز در سطح منطقه و محله مشاهده کرده و پس از دریافت اطلاعات مناسب در زمینه میزان خریدوفروش و رهن و اجاره در محله موردنظر خود با دانستن رنج قیمتی تعریف‌شده از بین آگهی‌های خرید خانه و اجاره آپارتمان ملک موردنظر خود را جستجو کرده و انتخابی هوشمندانه را داشته باشند.

چرا برای خرید خانه و اجاره آپارتمان باید از سامانه کیلید استفاده کرد؟

همان‌طور که اشاره شد وجود امکانات متعدد و بهره‌گیری از هوش مصنوعی، سامانه هوشمند کیلید را نسبت به سایر پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها متمایز کرده و توانسته تمامی خلأها و کمبودهای موجود در سایر سامانه‌ها و پلتفرم‌های تخصصی و غیرتخصصی فعال در حوزه مسکن را پوشش دهد. از جمله این امکانات می‌توان موارد زیر را برشمرد:

تنها سامانه مجهز به هوش مصنوعی در ایران و منطقه

. امکان جستجوی ملک با استفاده از فیلترهای متنوع و هوشمند

. امکان ذخیره جستجو و تعیین اعلان موجود شدن ملک موردنظر با استفاده از بخش خانه رؤیایی من بر روی سامانه کیلید

. امکان جستجوی بسیار ساده با ترسیم محدوده دلخواه روی نقشه

. امکان ثبت رایگان آگهی تنها با چند کلیک و سپردن ملک به فعال‌ترین و نزدیک‌ترین آژانس‌های املاک تهران و شهرستان‌ها

. امکان دریافت اطلاعات دقیق و ضروری بازار ملک

. امکان مشاهده روند تغییرات قیمت ملک طی ۷ سال گذشته تاکنون

. امکان مشاهده ملک روی نقشه و دسترسی به شبکه بزرگراهی، امکانات رفاهی، آموزشی، درمانی و خدماتی در اطراف ملک

. امکان مشاهده تصاویر و ویدئو از ملک موردنظر

. پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون تعطیلی و ارتباط بدون واسطه با مشاوران املاک تهران و سایر شهرستان‌ها

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + پانزده =