کد خبر : 221987
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
-

وزیر خارجه لبنان: خطر الحاق غور اردن همچنان پای برجاست

وزیر خارجه لبنان: خطر الحاق غور اردن همچنان پای برجاست

به گزارش قائم آنلاین، ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان به پایگاه خبری العهد گفت: خطر الحاق غور اردن همچنان پای برجاست برای همین باید همگی به این نقض آشکار و پیامدهای آن توجه داشته باشیم. این مسئله جدیدی نیست. تمام سیاست‌های اسرائیل بر نقض قطعنامه‌های بین‌المللی متکی است. ناصیف حتی همچنین گفت: ما با لطمه

به گزارش قائم آنلاین، ناصیف حتی، وزیر خارجه لبنان به پایگاه خبری العهد گفت: خطر الحاق غور اردن همچنان پای برجاست برای همین باید همگی به این نقض آشکار و پیامدهای آن توجه داشته باشیم. این مسئله جدیدی نیست. تمام سیاست‌های اسرائیل بر نقض قطعنامه‌های بین‌المللی متکی است.

ناصیف حتی همچنین گفت: ما با لطمه زدن به تعداد و مأموریت‌های یونیفل مخالفیم. لبنان همانطور که در قطعنامه ۱۷۰۱ آمده است به این مسئله پایبند است.

جنجال در اراضی اشغالی بر سر طرح الحاق کرانه باختری همچنان ادامه دارد. در راستای جنجالی که بر سر طرح الحاق وجود دارد برخی نسبت به تبعات امنیتی، دیپلماتیک و اقتصادی آن هشدار می‌دهند.

برخی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای این طرح بر آینده روابط با اردن هشدار می‌دهند. برخی به خطرات نزدیک شدن به نظام جداسازی نژادی که در نهایت به پایان دادن به “کشور دو قومیتی” در نتیجه الحاق منجر شود، هشدار می‌دهند. در کل محاسبات اسرائیل بیشتر بر محاسبات برد و باخت متکی است نه محاسبات اخلاقی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هفده =