کد خبر : 222037
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۸
-

انفجار کارگاه ساخت مواد منفجره تروریست‌ها در شمال حلب

انفجار کارگاه ساخت مواد منفجره تروریست‌ها در شمال حلب

به گزارش قائم آنلاین، پایگاه خبری گروه موسوم به دیده‌بان “حقوق بشر سوریه” اعلام کرد، این کارگاه متعلق به گروه موسوم به “الجبهه الشامیه” بود که از آن برای ساخت مواد منفجره و بمب در حومه شمالی حلب در مرزهای سوریه و ترکیه استفاده می‌کرد و این کارگاه در نزدیکی این اردوگاه قرار داشت. دیده‌بان

به گزارش قائم آنلاین، پایگاه خبری گروه موسوم به دیده‌بان “حقوق بشر سوریه” اعلام کرد، این کارگاه متعلق به گروه موسوم به “الجبهه الشامیه” بود که از آن برای ساخت مواد منفجره و بمب در حومه شمالی حلب در مرزهای سوریه و ترکیه استفاده می‌کرد و این کارگاه در نزدیکی این اردوگاه قرار داشت.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، در پی انفجار در کارگاه که همزمان با پرواز یک هواپیمای شناسایی ناشناس در حریم هوایی این منطقه رخ داد، چندین انفجار پنجشنبه شب در نزدیکی اردوگاه العرموطه در اطراف منطقه شمارین که تحت کنترل گروه‌های تروریست حامی ترکیه در شمال حلب است، رخ داد.

این انفجارها منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیانی شد که درنزدیکی این کارگاه ساکن هستند. همچنین عناصری از گروه‌های حامی ترکیه به دلیل این انفجار که هنوز علت آن مشخص نشده است، کشته و زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =