کد خبر : 221968
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵
-

عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم

عصفوری: نگران جان دوچرخه سواران ناشنوا در جاده ها هستیم

به گزارش قائم آنلاین، فرهاد عصفوری در گفت و گو ، اظهار کرد: مدت ۵ سال است که در تیم دوچرخه سواری ناشنوایان هیچ فعالیتی صورت نگرفته و تمرکز فدراسیون قبلی تنها بر روی چند رشته خاص بوده است. او گفت: امسال با حمایت مهران تیشه گران به دنبال آن بودیم تا با استعدادیابی در

به گزارش قائم آنلاین، فرهاد عصفوری در گفت و گو ، اظهار کرد: مدت ۵ سال است که در تیم دوچرخه سواری ناشنوایان هیچ فعالیتی صورت نگرفته و تمرکز فدراسیون قبلی تنها بر روی چند رشته خاص بوده است.

او گفت: امسال با حمایت مهران تیشه گران به دنبال آن بودیم تا با استعدادیابی در این رشته بازیکنان جدیدی را شناسایی کنیم و تعداد دوچرخه سواران ناشنوا را افزایش دهیم که البته بیماری کرونا برنامه ریزی ها را تحت الشعاع قرار داد و هنوز نتوانسته ایم برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کرونا اجازه دهد تصمیم داریم دوچرخه سواری ناشنوایان را دوباره احیا کنیم و بتوانیم در مسابقات آینده حضور فعالی داشته باشیم.

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان یکی از مشکلات این رشته را همکاری نکردن هیات های استانی عنوان کرد و افزود: دوچرخه سواران ناشنوا به دلیل نقض عضوی که دارند بسیاری از هیات های استانی نگران سلامت جانی این ورزشکاران هستند که در کنار جاده مشکلی برای آنها ایجاد نشود. به همین خاطر همکاری زیادی برای فعال شدن دوچرخه سواری ناشنوایان ندارند، امیدوارم که بتوانیم شرایط ایمنی را برای دوچرخه سواران ناشنوا در استان ها ایجاد کنیم تا این دغدغه برطرف شود.

او گفت: اگر کرونا اجازه دهد سعی داریم در سه رشته ی جاده، کوهستان و پیست فعالیت در دوچرخه سواری ناشنوایان را گسترش دهیم و در آینده دوچرخه سواری ناشنوایان را در سطح آسیا و جهان مطرح کنیم.

عصفوری در پایان یکی دیگر از مشکلات دوچرخه سواران ناشنوایان را کمبود تجهیزات بیان کرد و افزود: متاسفانه به دلیل این که واردات دوچرخه ممنوع شده است، هزینه ی خرید دوچرخه افزایش پیدا کرده و دوچرخه سوار برای خرید یک دوچرخه در حد حرفه یی باید ۱۵۰ میلیون هزینه کند که البته تامین چنین هزینه ای برای ورزشکاران سخت است‌. بنابراین سعی می کنیم شرایطی را ایجاد کنیم تا ورزشکار امکان استفاده از یک دوچرخه در هر سه رشته را داشته باشد تا هزینه ها را در حد امکان کاهش دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 10 =