کد خبر : 221883
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
-

بستری ۱۹۲۱ بیمار کرونایی در مازندران

بستری ۱۹۲۱ بیمار کرونایی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  بر اساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۳۶۸ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به یکهزار و ۹۲۱ نفر رسید.. رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

به گزارش قائم آنلاین،  بر اساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی ۳۶۸ بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به یکهزار و ۹۲۱ نفر رسید..

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۶۷ نفر ترخیص شدند.

عباس موسوی افزود: یکهزار و ۶۱۰ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۲۶۴ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۵۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۴۷ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

وی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۱۱  نفر اعلام کرد و افزود: ۴۳ نفر با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به آمار نگران کننده افزایش بستری شده‌های کرونایی در بیمارستان ها، گفت: قرار گرفتن افراد در تجمعات، سفر‌های غیر ضروری و جدی نگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شد تا مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − سه =