کد خبر : 221690
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۲
-

پرواز مستقیم تل آویو- ابوظبی

پرواز مستقیم تل آویو- ابوظبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه المسیره، طبق اعلام سه پایگاه اینترنتی مکان یابی هوایی، یک فروند هواپیمای ویژه صبح روز چهارشنبه فرودگاه تل آویو را مستقیماً به مقصد فرودگاه ابوظبی ترک کرد. سایت‌های “FlightAware “، ” Radarbox و” Flightradar24 “طی دو هفته گذشته چند پرواز غیر مستقیم هواپیماهای تل آویو و ابوظبی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از شبکه المسیره، طبق اعلام سه پایگاه اینترنتی مکان یابی هوایی، یک فروند هواپیمای ویژه صبح روز چهارشنبه فرودگاه تل آویو را مستقیماً به مقصد فرودگاه ابوظبی ترک کرد.

سایت‌های “FlightAware “، ” Radarbox و” Flightradar24 “طی دو هفته گذشته چند پرواز غیر مستقیم هواپیماهای تل آویو و ابوظبی را رصد کردند که معمولا چند دقیقه در فرودگاهی دیگر فرود داشتند و سپس پرواز را به سمت پایتخت امارات ادامه دادند.

اما پایگاههای رصد هواپیماهای بین المللی اطلاعاتی را ثبت کردند که نشان می دهد، هواپیمای روز چهارشنبه بدون فرود در فرودگاه دیگر و با گشتی بر فراز شهر مصری شرم الشیخ مسیر خود را با عبور از حریم کشورهای حوزه خلیج فارس به سمت ابوظبی ادامه داد. این امر در سایه شتاب‌گیری امارات به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و علنی کردن آن است.

ابوظبی در ماه مه گذشته به منظور عادی سازی روابط با اسرائیل، دو محموله کمک به فلسطینیان از طریق فرودگاه صهیونیستی بن گوریون ارسال کرد؛ محموله‌ای که از سوی فلسطینی‌ها رد شد. آنها تأکید کردند که این امر در راستای تلاش امارات برای عادی سازی با دشمن تحت پوشش مسئله فلسطین است.

وب سایت” Intelligence Online” پیش از این گزارش داده بود که امارات به تدریج از گروه‌هایی که در جهان عرب از آن‌ها حمایت می کند، عادی‌سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی با این ادعا که منافع اقتصادی و امنیتی آنها در پشت این روابط نزدیک نهفته، را خواستار شده است.

نکته عجیب این است که امارات که یک کشور عربی است، هواپیماهای دشمن صهیونیستی را میزبانی می‌کند و در مقابل، از پنج سال پیش محاصره شدیدی را در فرودگاه ها و بنادر یمنی اعمال می‌کند، تاجاییکه از دادن اجازه به بیماران برای مسافرت جهت مداوا در خارج و بازگرداندن افراد در خارج به کشورشان ممانعت به عمل آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =