کد خبر : 221706
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۱
-

پاکستان توسعه‌یافته‌ترین کشور در امنیت هسته‌ای است

پاکستان توسعه‌یافته‌ترین کشور در امنیت هسته‌ای است

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه تریبیون، این دیده بان در گزارش سالانه خود آورده است: توسعه های پاکستان در دسته بندی امنیت و تدابیر کنترلی چشمگیر است زیرا قوانین و مقررات تقویت شده به ترقی بادوام در امتیاز پاکستان کمک می کند و همچنین مزایای امنیتی پایدار دارد. شاخص امنیت هسته ای ان

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه تریبیون، این دیده بان در گزارش سالانه خود آورده است: توسعه های پاکستان در دسته بندی امنیت و تدابیر کنترلی چشمگیر است زیرا قوانین و مقررات تقویت شده به ترقی بادوام در امتیاز پاکستان کمک می کند و همچنین مزایای امنیتی پایدار دارد.

شاخص امنیت هسته ای ان تی آی، یک پروژه معیار عمومی شرایط امنیت هسته ای به شکل کشور به کشور با مشارکت ۱۷۶ کشور است.

لورا ای. کندی، دیپلمات کارکشته آمریکایی هچنین درباره پیشرفت پاکستان در رده امنیتی اظهارنظر کرد. او در پیامی توییتری نوشت: اخبار امیدبخش از شاخص ان تی آی حاکی از آن است که پاکستان به عنوان پیشرفته ترین امنیتی، از میان کشورهای دارنده مواد هسته ای انتخاب شده است.

این گزارش تاکید می کند که اکثر پیشرفت های پاکستان در دسته بندی امنیت و تدابیر کنترلی است زیرا مقررات جدیدی تصویب کرده است. این کشور همچنین در دسته هنجارهای جهانی رشد داشته است.

در میان کشورهایی با مواد هسته ای قابل استفاده در سلاح، استرالیا برای پنجمین مرتبه در رتبه نخست قرار گرفت. این کشور همچنین برای سومین بار در رده خرابکاری اول شد. با وجود حضور متعدد آن در صدر این رده بندی، استرالیا همچنان در حالت بهبود جایگاه خود است و در هر دو جایگاه مثبت یک بهبود داشته است.

این گزارش تاکید می کند که در میان کشورهای دارای مواد هسته ای قابل استفاده در سلاح، کانادا و سوئیس هر دو دوم شدند، آلمان چهارم است و هلند و نروژ هر دو پنجم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دو =