کد خبر : 221514
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
-

تست کرونا دو لژیونر هندبال ایران منفی شد

تست کرونا دو لژیونر هندبال ایران منفی شد

به گزارش قائم آنلاین، دو لژیونر هندبال ایران محسن باباصفری و الله کرم استکی هفته گذشته با سختی فراوان در پیدا کردن پرواز موق شدند برای حضور در تمرینات تیم بوزائو، تهران را به مقصد رومانی ترک کنند. این دو با توجه به قوانین تیم بوزائو باید ۱۴ روز قرنطینه می شدند تا بتوانند در

به گزارش قائم آنلاین، دو لژیونر هندبال ایران محسن باباصفری و الله کرم استکی هفته گذشته با سختی فراوان در پیدا کردن پرواز موق شدند برای حضور در تمرینات تیم بوزائو، تهران را به مقصد رومانی ترک کنند. این دو با توجه به قوانین تیم بوزائو باید ۱۴ روز قرنطینه می شدند تا بتوانند در تمرینات تیم حاضر شوند. با این وجود با منفی شدن تست کرونا این دو هندبالیست ایرانی وزارت ورزش رومانی بعد از ۵ روز مجوز حضور در تمرینات این تیم را صادر کرد.

باباصفری در این خصوص به ایسنا گفت: با سختی فراوان به رومانی رسیدیم. در فرودگاه به ما اعلام کردند که باید ۱۴ روز در قرنطینه باشیم که از چهارشنبه هفته گذشته قرنطینه برای ما شروع شد. مسوولان تیم روز پنج شنبه من و استکی را به بیمارستان فرستادند و انواع تست کرونا (بینی، دهن و خون) را انجام دادیم. چند روز بعد یعنی دوشنبه جواب آزمایش ها آمد و خداراشکر منفی بود و ما کرونا نداشتیم. مدت قرنطینه ۱۴ روزه ما با توجه به این که از روز گذشته اجازه تمرین به ما داده شد، تمام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 1 =