کد خبر : 221416
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
-

آنتورپ چگونه ۵۵۰ هزار یورو به پرسپولیس می‌دهد؟

آنتورپ چگونه ۵۵۰ هزار یورو به پرسپولیس می‌دهد؟

به گزارش قائم آنلاین، پس از انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ، این باشگاه بلژیکی متعهد شد ٧٠٠ هزار یورو بابت این انتقال به پرسپولیس پرداخت کند. از این رو در زمان عقد قرارداد، ١۵٠ هزار یورو به پرسپولیس پرداخت شد تا مابقی پول بعد از صدور ITC پرداخت شود. بر همین اساس حالا که

به گزارش قائم آنلاین، پس از انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ، این باشگاه بلژیکی متعهد شد ٧٠٠ هزار یورو بابت این انتقال به پرسپولیس پرداخت کند. از این رو در زمان عقد قرارداد، ١۵٠ هزار یورو به پرسپولیس پرداخت شد تا مابقی پول بعد از صدور ITC پرداخت شود. بر همین اساس حالا که پرسپولیس‌ مجوز صدور ITC بیرانوند را صادر کرده، باشگاه آنتورپ به دنبال این است که طلب سرخ‌ها را پرداخت کند.

باشگاه آنتورپ به پرسپولیس‌ اعلام کرده، ۵۵٠ هزار یوروی باقی مانده را به همان شماره حساب اعلامی که در روز امضای قرارداد ذکر شده واریز خواهد کرد. از قرار معلوم این شماره حساب متعلق به یک صراف است و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا اینگونه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − دو =