کد خبر : 221343
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
-

گانتس تحریم بانک‌های فلسطینی توسط نتانیاهو را تعلیق کرد

گانتس تحریم بانک‌های فلسطینی توسط نتانیاهو را تعلیق کرد

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، بنی گانتس، نخست‌وزیر دوره‌ای دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی که در حال حاضر متصدی وزارت جنگ این رژیم هم هست، آخر هفته پیش دستور داد اجرای تحریم‌های دولت قبلی بنیامین نتانیاهو علیه آن دسته از بانک‌های فلسطینی که اسیران فلسطینی و خانواده‌های آن‌ها در این بانک‌ها حساب دارند،

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، بنی گانتس، نخست‌وزیر دوره‌ای دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی که در حال حاضر متصدی وزارت جنگ این رژیم هم هست، آخر هفته پیش دستور داد اجرای تحریم‌های دولت قبلی بنیامین نتانیاهو علیه آن دسته از بانک‌های فلسطینی که اسیران فلسطینی و خانواده‌های آن‌ها در این بانک‌ها حساب دارند، متوقف شود.

به نوشته این روزنامه، این اقدام گانتس که یک ماه و نیم پیش صورت گرفت، به تشکیلات خودگردان کمک کرد از طریق بانک‌ها حقوق اسرا را بپردازد و همین مساله میان خانواده‌های اسرائیلی جنجال به پا کرد. این خانواده‌ها مدعی شدند که کمک رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان “غیرمنطقی و غیراخلاقی” است.

یدیعوت آحارونوت نوشت، نفتالی بنت، وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی ماه فوریه حکم مصادره پول و اموال اسیران فلسطینی را که از طریق بانک‌های فلسطینی پرداخت می‌شود، صادر کرد. به دنبال این حکم، بانک‌ها از تشکیلات خودگردان درخواست کردند حواله پول اسیران از طریق بانک‌ را متوقف کند.

رئیس پیشین دادرسی نظامی اسرائیل در کرانه باختری در واکنش به این اقدام گانتس، آن را “کاملا اشتباه” خواند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + پانزده =