کد خبر : 221320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۲۷
-

اجباری شدن ماسک در اماکن عمومی سرپوشیده در فرانسه

اجباری شدن ماسک در اماکن عمومی سرپوشیده در فرانسه

به گزارش قائم آنلاین، مقامات فرانسوی به منظور مهار هر چه بیشتر همه گیری بیماری کووید-۱۹ از صبح امروز (دوشنبه) استفاده از ماسک را در اماکن عمومی سربسته این کشور اجباری کردند. با اجرایی شدن این قانون جدید استفاده از ماسک در فروشگاهها، مغازه ها و شعبه های بانک الزامی شده است. همچنین استفاده از

به گزارش قائم آنلاین، مقامات فرانسوی به منظور مهار هر چه بیشتر همه گیری بیماری کووید-۱۹ از صبح امروز (دوشنبه) استفاده از ماسک را در اماکن عمومی سربسته این کشور اجباری کردند.

با اجرایی شدن این قانون جدید استفاده از ماسک در فروشگاهها، مغازه ها و شعبه های بانک الزامی شده است. همچنین استفاده از ماسک در بسیاری از فضاهای سربسته دیگر از قبیل سینماها و موزه ها و اماکن مذهبی اجباری شده است.

این قانون از استثنائاتی نیز برخوردار است. کارکنان و کارمندانی که با عموم مردم در ارتباط هستند مشمول این قانون شده و باید ماسک به صورت داشته باشند. اما شرکتهای دیگر بنابر دستورالعملهای وزارت کار فرانسه آزاد هستند تا قوانین خود را در مورد استفاده از ماسک اعمال کنند.

به گزارش شبکه خبری CNN، همچنین پلیس در صورت لزوم برای افرادی که از پوشیدن ماسک خودداری کنند جریمه ۱۵۵ دلاری اعمال می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 14 =