کد خبر : 221147
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۲
-

تاکید هیات اجرایی کمیته المپیک بر تعیین تکلیف کمیسیون ورزشکاران در ۱۰ روز آینده

تاکید هیات اجرایی کمیته المپیک بر تعیین تکلیف کمیسیون ورزشکاران در ۱۰ روز آینده

به گزارش قائم آنلاین، در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد آیین نامه بودجه و کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری شد. آیین نامه پرداخت بودجه به فدراسیون ها نهایی شد و آیین نامه کمیسیون ورزشکاران هم به امضا اعضای هیات اجرایی رسید. از آنجا که مدت زیادی است کمیسیون ورزشکاران بلاتکلیف است و باید

به گزارش قائم آنلاین، در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد آیین نامه بودجه و کمیسیون ورزشکاران تصمیم گیری شد. آیین نامه پرداخت بودجه به فدراسیون ها نهایی شد و آیین نامه کمیسیون ورزشکاران هم به امضا اعضای هیات اجرایی رسید.
از آنجا که مدت زیادی است کمیسیون ورزشکاران بلاتکلیف است و باید انتخابات داخلی برای تعیین رییس و نایب رییس برگزار شود بنابراین قرار شد در ۱۰ روز آینده با هماهنگی هادی ساعی عضو هیات اجرایی، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته و طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ، کمیسیون ورزشکاران تعیین تکلیف شود. در واقع تصمیم گیری در مورد زمان برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون در این ۱۰ روز انجام شود.
همچنین ریاست ۹ کمیسیون هم باید تعیین تکلیف می شد که حضور مهین فرهادی زاد در کمیسیون زنان و ورزش، فضل الله باقرزاده کمیسیون آموزش، مجید شایسته کمیسیون توریسم ورزشی،مهرافزاد منوچهری کمیسیون محیط زیست، علی دادگر کمیسیون حقوقی ، محمد علیپور کمیسیون همگانی و فرزانه ترکان در کمیسیون پزشکی مورد تایید اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.
همچنین قرار است یک خانم نیز برای ریاست کمیسیون همبستگی معرفی شود و در مورد ریاست کمیسیون ورزشکاران هم تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =