کد خبر : 221246
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
-

اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه از ۱۰ مرداد تا ۲۶ مهرماه

اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه از ۱۰ مرداد تا ۲۶ مهرماه

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ سیاوش مسلمی در نشست هماهنگی مرحله دوم رزمایش مؤمنانه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دفتر نماینده، ولی فقیه در مازندران  برگزار شد، از مرحله جدید  رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: از عید سعید قربان تا عید غدیر خم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  آغاز و  مرحله دوم

به گزارش قائم آنلاین،  سرهنگ سیاوش مسلمی در نشست هماهنگی مرحله دوم رزمایش مؤمنانه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دفتر نماینده، ولی فقیه در مازندران  برگزار شد، از مرحله جدید  رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: از عید سعید قربان تا عید غدیر خم مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  آغاز و  مرحله دوم دهه اول محرم تا عاشورا  و مرحله سوم آخر ماه صفر همزمان با رحلت شهادت گونه پیامبر (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و شهادت امام رضا( علیه السلام) برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) با اعلام اینکه مرحله اول کمک‌های مومنانه با لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت در ۲۹ فروردین سال جاری اجرا شده بود، افزود:‌در رزمایش مومنانه همه اقشار جامعه برای کمک به نیازمندان به میدان آمدند.

مسلمی در ادامه با بیان اینکه مردم و روحانیت دو عامل پیروزی انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد:‌دشمن در تلاش است بین مردم و روحانیت فاصله بیاندازد و در صدد ترویج ناامیدی در جامعه است لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در دنیا، تاکید کرد:‌همه نهاد‌ها باید در این مسیر گام بردارند.

مسلمی به جزئیات کمک مومنانه هم اشاره کرد و گفت:‌در این مرحله علاوه بر بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و دیگر ملزومات مورد نیاز هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هدف از رزمایش اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: بتوانیم با خدمت به نیازمندان موجبات رضایت خاطر مردم و مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =