کد خبر : 220872
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
-

فکری: در حد و اندازه نساجی نبودیم

فکری: در حد و اندازه نساجی نبودیم

به گزارش قائم آنلاین، بازی دو تیم همسایه جدولی در شهید وطنی قائمشهر با کمترین میزان موقعیت در حالی به پایان رسید که شاید مهم ترین اتفاق بازی نیز اخراج میثم نقی زاده بود. نفتی ها به دنبال حفظ نتیجه بودند و حملات تیم نساجی هم بی ثمر بود و در نهایت بازی با تساوی

به گزارش قائم آنلاین، بازی دو تیم همسایه جدولی در شهید وطنی قائمشهر با کمترین میزان موقعیت در حالی به پایان رسید که شاید مهم ترین اتفاق بازی نیز اخراج میثم نقی زاده بود. نفتی ها به دنبال حفظ نتیجه بودند و حملات تیم نساجی هم بی ثمر بود و در نهایت بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

تیم نساجی

علیرضا حقیقی
مجتبی بیژن
مجتبی ممشلی
رحمان جعفری
علی اصغر عاشوری
محمدمهدی نظری
علی شجاعی
رضا دهقانی (۶۷- روح الله باقری)
حامد شیری
حسین زامهران
محمدعرفان معصومی

سرمربی: محمود فکری


نفت مسجدسلیمان

احمد گوهری
سعید کریمی
آرمان قاسمی
پیام ملکیان
مجید عیدی
علیرضا علیزاده
میثم نقی زاده
صادق صادقی (۷۵- سجاد جعفری)
مهدی زبیدی
احمد الجبوری
عماد میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

حاشیه:
* علیرضا حقیقی امروز نیز در ترکیب تیم نساجی است؛ او امیدوار است که هشتمین کلین شیت فصل را ثبت کند.
* میری و نورمحمدی دو بازیکن محروم این مسابقه هستند.
* صدای هواداران نساجی به صورت مجازی در ورزشگاه پخش می‌شود.

* عده ای از هواداران نساجی از پشت بام ساختمان مشرف به ورزشگاه وطنی در حال تماشای بازی و تشویق تیم محبوب خود هستند.

اتفاق ویژه:

اخراج میثم نقی زاده مهم ترین اتفاق بازی بود. پس از فرار زیبای علی شجاعی و در حالی که او در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان بود، توسط نقی زاده سرنگون شد تا نفت از اواسط نیمه دوم بازی را ده نفره دنبال کند اما در نهایت این اخراج هم باعث تغییر در نتیجه بازی نشد.

*هواداران تیم را تنها نگذاشتند

هواداران تیم نساجی از طریق خانه‌های مجاور ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تماشای دیدار تیمشان برابر نفت مسجدسلیمان پرداختند.
این هواداران که تعدادشان کم نبود از روی بام‌های مشرف به ورزشگاه صدای خودشان را به گوش بازیکنان نساجی که همچنان در آغاز ادامه مجدد لیگ، بدون شکست هستند رساندند؛ نتیجه بازی امروز چندان باب طبع این هواداران نبود اما به هر حال آن‌ها اقدام به تشویق تیم خود کردند.

جوانان نساجی را نباید بسوزانم

سرمربی نساجی مازندران معتقد است نتوانستند عملکرد خوبی برابر نفت مسجدسلیمان ارائه دهند و به همین دلیل در کسب سه امتیاز ناکام بودند.
محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: جا دارد به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید و تبریک بگویم که یک امتیاز در زمین ما گرفتند و امیدوار هستم در ادامه راه موفق باشند.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه نساجی ابراز کرد: آقای امیری تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند و از طرف کادر فنی و بازیکنان از ایشان تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه از شکل و نوع بازی تیم در مسابقه با نفت مسجدسلیمان رضایت نداشتم، ابراز کرد: بچه‌های ما در حد و اندازه خود نسبت به مسابقات قبل ظاهر نشدند و متاسفانه با توجه به اینکه نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را برای این دیدار داشته باشیم، بازی خوبی هم ارائه ندادیم، نتوانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم و فرصت به وجود بیاوریم. با توجه به فرصت و فشاری که روی حریف می‌آوریم، منجر به اشتباه حریف می‌شویم تا به گل برسیم ولی تنها فرصت ما همان بود که منجر به اخراج بازیکن نفت شد.

فکری اضافه کرد: اگر بازیکن نفت اجازه می‌داد، شاید به گل می‌رسیدیم. در مجموع به بازیکنانمان خسته نباشید می‌گوییم و از آنها تشکر می‌کنم. اینکه توانستیم یک امتیاز بگیریم و گل نخوریم، ارزشمند است و امیدوار هستم در بازی‌های آینده بچه‌های ما در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند.

وی در خصوص داوری بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد از تیم داوری تشکر کنم و خسته نباشید بگویم. در مجموع خوب سوت زدند و قضاوت قابل قبولی داشتند. مشکل خاصی ندیدیم.

سرمربی نساجی درباره عدم استفاده از تمام ظرفیت تعویض‌های خود عنوان کرد: تعداد بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کنند، کم است. حسین ماهینی و سید محمد میری را در اختیار نداشتیم و یک تعداد بازیکن ما آسیب دیده بودند. دست ما خالی است ولی نفرات جوانی داریم که می‌توانند در آینده عملکرد خوبی ارائه دهند و به نساجی کمک کنند ولی در حال حاضر اگر بخواهیم در شرایط بد از آنها استفاده کنیم، فرصت‌سوزی می‌شود. ان‌شاالله سر فرصت بتوانیم از آنها بهره ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 7 =