کد خبر : 220763
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲:۴۲
-

شهلا بهروزی راد: رکوردم افت کرده، اما نگران نیستم

شهلا بهروزی راد: رکوردم افت کرده، اما نگران نیستم

به گزارش قائم آنلاین، شهلا بهروزی راد پس از شروع تمریناتش در دریاچه آزادی در گفت و گو ، اظهار کرد: با توجه به این که مدت پنج ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات آبی نداشتم و تمریناتم تنها در بدنسازی خلاصه شده بود، اما خوشبختانه طی یک هفته ای که تمرینات

به گزارش قائم آنلاین، شهلا بهروزی راد پس از شروع تمریناتش در دریاچه آزادی در گفت و گو ، اظهار کرد: با توجه به این که مدت پنج ماه است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات آبی نداشتم و تمریناتم تنها در بدنسازی خلاصه شده بود، اما خوشبختانه طی یک هفته ای که تمرینات تخصصی خود را به صورت غیرمتمرکز زیر نظر مهدوی نیا مربی تیم ملی آغاز کردم، شرایطم راضی کننده است و یقین دارم بعد از ۳ هفته می توانم افت رکوردم را جبران کنم و به آمادگی قبل برسم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط اردو راضی هستید یا خیر؟ افزود: این اردو با همکاری فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک برای من تا پایان سال پیش بینی شده و تمام هزینه ها از جمله؛ خوابگاه، تغذیه و ایاب و ذهاب بر عهده ی کمیته و فدراسیون است و من هزینه ای پرداخت نمی کنم. به هر صورت شرایط خوبی دارم و هیچ دغدغه ای به جز حضور پرقدرت در بازی های پارالمپیک توکیو ندارم.

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی درباره تمریناتش گفت: چون مدت ۴ ماه دست به پارو نزده بودم تمریناتم فعلا در فاز استقامت و قدرت است تا کم کم شرایطم به حالت قبل برگردد، البته اردوهایم ۲۱روزه است و در طی این مدت صبح ها و بعدازظهرها تمرینات آبی و بدنسازی می کنم و تنها یک تا ۲ وعده استراحت دارم.

بهروزی راد همچنین پیرامون این پرسش که چقدر پروتکل های بهداشتی در اردوی غیرمتمرکز رعایت می شود، تصریح کرد: خودم به شخصه پروتکل های بهداشتی را در دریاچه آزادی رعایت می کنم و تا به امروز مشکل خاصی نداشتم.

وی در پایان افزود: هر چند سال گذشته با تمرینات خوبی که داشتم آماده شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو بودم، اما بیماری کرونا تمام برنامه های من را به هم ریخت و سبب افت رکوردم شد. الان نیز بی انگیزه نیستم و تلاشم بر این است تا در مسافت ۲۰۰ متر پاراکانو دوباره رکورد ۴۸ ثانیه را ثبت کنم و خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =