کد خبر : 220554
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۲
-

«باب اسفنجی کرگدن» فعلا روی صحنه می‌ماند

«باب اسفنجی کرگدن» فعلا روی صحنه می‌ماند

به گزارش قائم آنلاین، انتشار برخی خبرهای ضد و نقیض درباره تعطیلی سینماها و تئاترها از شامگاه ۲۳ تیرماه که تا ظهر دیروز هم ادامه داشت، باعث سردرگمی تعدادی از هنرمندان و نیز مخاطبان این آثار شد. در همین زمینه سامی صالحی ثابت کارگردان نمایش «باب اسفنجی کرگدن»، روز گذشته، ۲۴ تیرماه گفت: هنوز نمی‌توانم

به گزارش قائم آنلاین، انتشار برخی خبرهای ضد و نقیض درباره تعطیلی سینماها و تئاترها از شامگاه ۲۳ تیرماه که تا ظهر دیروز هم ادامه داشت، باعث سردرگمی تعدادی از هنرمندان و نیز مخاطبان این آثار شد.

در همین زمینه سامی صالحی ثابت کارگردان نمایش «باب اسفنجی کرگدن»، روز گذشته، ۲۴ تیرماه گفت: هنوز نمی‌توانم درباره ادامه اجرا تصمیم قطعی بگیرم چون بعد از اعلام تعطیلی، بازیگران نوجوان نمایش ما دچار اضطراب بسیاری شدند و برای من امنیت روانی آن‌ها مهم‌تر از اجراست.

او اما امروز ۲۵ تیر ماه به ایسنا گفت که قطعا اجرای نمایش خود را تا روز جمعه ۲۷ تیرماه ادامه خواهد داد.

نمایش «باب اسفنجی کرگدن» همان گونه که از نامش پیداست، تلفیقی از انیمیشن «باب اسفنجی» و نمایشنامه «کرگدن» اوژن یونسکو است که با بازی جمعی از هنرجویان نوجوان تئاتر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «عده‌ای نوجوان و جوان گوشه‌ای از شهر، یک بازی نمایشی ترتیب داده‌اند. بازی آن‌ها تلفیقی از نمایشنامه «کرگدن» نوشته اوژن یونسکو و انیمیشن «باب اسفنجی» است: ‎در دنیای زیر آب، بنا به‌دلیلی نامعلوم، همه از جمله دوستان و آشنایان باب اسفنجی یکی یکی تبدیل به کرگدن می‌شوند. هیچ کاری از دست باب اسفنجی ساخته نیست. او نه‌تنها نمی‌تواند دوستانش را از «تبدیل شدن» منصرف کند که مورد تمسخر و استهزای آن‌ها هم قرار می‌گیرد. همه باب اسفنجی را سرزنش می‌کنند که چرا به کرگدن تبدیل نمی‌شود. در انتهای نمایش باب اسفنجی…»

این نمایش کاری از گروه تئاتر «شاهکار» به سرپرستی سامی صالحی ثابت است که ویژه تماشاگران نوجوان و جوان روی صحنه می‌رود.

هادی صالحی ثابت، صبا مرادیان، هلیا حسن زاده، مینو سادات متقی، مانا مکری، نگار حمزه‌پور، بهار عفت‌منش، سارینا بنیانی، رادمان منفرد، مهرداد امانی، امیرپاشا عبدی و علیرضا خدابخش، بازیگران این نمایش هستند.

این اثر نمایشی از ۲۲ تا ۲۷ تیرماه ساعت ۱۹ در تئاتر مستقل تهران اجرا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + سه =