کد خبر : 220487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۵۳
-

از تبلیغ خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرهیز شود

از تبلیغ خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران پرهیز شود

به گزارش قائم آنلاین، سعید اوحدی در بیست و هشتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت رسانه‌ها و تأثیر اطلاع‌رسانی در ابعاد مختلف بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت امروز جامعه است و جریان‌سازی به اعتبار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

به گزارش قائم آنلاین، سعید اوحدی در بیست و هشتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت رسانه‌ها و تأثیر اطلاع‌رسانی در ابعاد مختلف بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت امروز جامعه است و جریان‌سازی به اعتبار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب کاهش مشکلات می‌شود.

معاون رییس‌جمهور با تبیین اهمیت انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی از طریق رسانه‌ها افزود: هیچ دستگاهی بدون حیات و به‌روز بودن نمی‌تواند خود را اثبات کند. اطلاع‌رسانی به‌موقع و به‌روز نشانه حیات یک سازمان است. با این فرض فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به اطلاع جامعه رسانده شود.

او با بیان این‌که ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مأموریت ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده از رسانه‌های نوین و عرضه محتوا در فضای مجازی ضرورت دارد و نباید از این فضا که مورد توجه عموم جامعه قرار دارد غفلت شود، ضمن این‌که نباید فراموش کنیم در جامعه ما رسانه‌های مکتوب نیز همچنان در اطلاع‌رسانی نقش‌آفرین هستند.

اوحدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مذاکرات خوبی با رییس سازمان صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه‌های مرتبط با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است و امیدواریم به زودی تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان صدا و سیما در این زمینه به امضا برسد. در مورد خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگری باید به اطلاع‌رسانی بسنده و از تبلیغ خدمات به شدت پرهیز شود. یکی از اهداف جدی دشمن اثرگذاری بر جامعه هدف بنیاد است و باید برای خنثی‌سازی این جریان رسانه‌ای دشمن تلاش کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این نشست با اشاره به شرایط امروز ایران  گفت: کشور هم‌اکنون با شیوع ویروس کرونا روبه‌رو است و از سوی دیگر تحریم‌های ظالمانه دشمن به اوج خود رسیده است و در این شرایط باید از همه توان برای حل مشکلات ایثارگران استفاده کرد. خوشبختانه رییس‌جمهور و دولت نیز در چند روز گذشته دستورات مناسبی در این جهت صادر کرده‌اند که امیدواریم با اجرایی شدن آن‌ها توسط دستگاه‌های مسئول بخشی از مسائل ایثارگران عزیز مرتفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 11 =