کد خبر : 220077
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

گازدار شدن مناطق بالادست تنکابن تا سال ۱۴۰۰

گازدار شدن مناطق بالادست تنکابن تا سال ۱۴۰۰

به گزارش قائم آنلاین،  جعفر احمدپور در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق دوهزار و سه هزار شهرستان تنکابن افزود: برای گازرسانی به این مناطق پیش بینی بودجه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند. وی اظهار داشت: فاز نخست

به گزارش قائم آنلاین،  جعفر احمدپور در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه گازرسانی به مناطق دوهزار و سه هزار شهرستان تنکابن افزود: برای گازرسانی به این مناطق پیش بینی بودجه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و پیمانکاران مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: فاز نخست این پروژه در حال اتمام است و تنها ۳۰۰ متر از آن باقی مانده که تا یک هفته آینده به اتمام می رسد و سپس این فاز برای مرحله تست آماده می شود.

احمدپور با بیان اینکه خطوط انتقال گاز این پروژه ها باید تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد ، افزود : در قسمت بالا دست به طول ۱۳ کیلومتر به لحاظ سختی مسیر در اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم که با جلساتی که پیرامون آن برگزار می شود، این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین با اعلام این که گازرسانی در ۹ منطقه غرب مازندران در حوزه شهری ۱۰۰ درصد و در حوزه روستایی ۹۴.۵ درصد انجام شده است ، گفت : برای لوله گذاری مسیر جاده الموت هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته و قرار شد در هفته آینده پیمانکار این پروژه به منطقه اعزام شود.

احمدپور افزود : در حاضر ۹۹.۸ درصد جمعیت شهری و ۹۴ درصد جمعیت روستایی مازندران از مزایای گازرسانی بهره مند هستند.

مازندران حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفرجمعیت دارد که ۵۷ درصد آنها در ۶۰ نقطه شهری و ۴۳ درصد بقیه در بیش از سه هزار روستا و آبادی سکونت دارند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن هم در حوزه جغرافیایی غرب مازندران واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 4 =