کد خبر : 220178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
-

بازگشایی محور اوشان فشم

بازگشایی محور اوشان فشم

به گزارش قائم آنلاین، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با ۶ زلزله که بین ۲.۵ تا ۴ ریشتری و از ساعت ۵ الی ۱۲ بامداد در منطقه فیروزکوه رخ داده به تعدادی از شهرستان‌ها حالت آماده باش و نیمه آماده باش اعلام شده است. وی ادامه داد: ساعاتی

به گزارش قائم آنلاین، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با ۶ زلزله که بین ۲.۵ تا ۴ ریشتری و از ساعت ۵ الی ۱۲ بامداد در منطقه فیروزکوه رخ داده به تعدادی از شهرستان‌ها حالت آماده باش و نیمه آماده باش اعلام شده است.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش به علت وقوع بارش، پدیده آب شستگی همراه با ریزش ماسه و گل ولای در یک کیلومتری فشم و چهار کیلومتری اوشان رخ داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: از آنجایی که همکاران ما در اداره راهداری در آماده باش بودند به منظور احتیاط بیشتر جاده را مسدود کردند تا جاده را ز سنگ ریزه‌ها و گل و لای موجود پاکسازی کنند.

درجاتی در خصوص وضعیت کنونی جاده اوشان فشم نیز افزود: با توجه به سرعت عمل عزیزان ما در اداره راهداری جاده در حال حاضر محور یاد ذکر شده باز و تردد در آن جاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یک =