کد خبر : 220050
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
-

ارسال محموله دارویی انسولین روسیه به ونزوئلا

ارسال محموله دارویی انسولین روسیه به ونزوئلا

به گزارش قائم آنلاین، معاون وزیر بهداشت ونزوئلا اعلام کرد: به دنبال همکاری‌های گسترده این کشور با روسیه، محموله‌ ۸۴۰ هزار بسته دارویی حاوی پنج نوع انسولین از روسیه دریافت کرده‌اند. مسکو تعهد کرده است در جریان همه‌گیری کرونا و تداوم سختگیرانه تحریم‌ها علیه این کشور آمریکای جنوبی، به تأمین منابع حیاتی و کمک‌های بشردوستانه

به گزارش قائم آنلاین، معاون وزیر بهداشت ونزوئلا اعلام کرد: به دنبال همکاری‌های گسترده این کشور با روسیه، محموله‌ ۸۴۰ هزار بسته دارویی حاوی پنج نوع انسولین از روسیه دریافت کرده‌اند.

مسکو تعهد کرده است در جریان همه‌گیری کرونا و تداوم سختگیرانه تحریم‌ها علیه این کشور آمریکای جنوبی، به تأمین منابع حیاتی و کمک‌های بشردوستانه برای کاراکاس ادامه دهد.

در سال ۲۰۱۹ میلادی در مجمع بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ توافقنامه‌ای مبنی بر ارسال انسولین به ونزوئلا به منظور اطمینان از دسترسی بیماران دیابتی در این کشور به داروهای انسولین منعقد شد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، ونزوئلا هم‌چنین در ماه مه میلادی ۵۰۰ هزار بسته انسولین را به عنوان بخشی از برنامه‌ی تأمین حداکثر پنج میلیون دوز انسولین برای این کشور آمریکای جنوبی در طول ۲۰۱۹-۲۰۲۰ دریافت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =