کد خبر : 219157
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۸
-

کاهش قیمت بلیت سینما بعد از شکستن انحصار

کاهش قیمت بلیت سینما بعد از شکستن انحصار

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سینما بلیط، به همت دکتر انتظامی ریاست سازمان سینمایی وامور سمعی و بصری  انحصار چند ساله فروش آنلاین بلیت سینما اکنون برداشته شده و سامانه‌های مختلفی در حال فروش بلیت سینما هستند. با بررسی‌های بیشتر این سامانه‌ها و قیمت‌های فروش بلیت در آن، شاهد این موضوع هستیم که هر سامانه

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام سینما بلیط، به همت دکتر انتظامی ریاست سازمان سینمایی وامور سمعی و بصری  انحصار چند ساله فروش آنلاین بلیت سینما اکنون برداشته شده و سامانه‌های مختلفی در حال فروش بلیت سینما هستند.

با بررسی‌های بیشتر این سامانه‌ها و قیمت‌های فروش بلیت در آن، شاهد این موضوع هستیم که هر سامانه رویکرد خاصی برای تعیین قیمت بلیت در نظر گرفته است.
بعضی سامانه‌ها مبلغ خدمات آنلاین را به هزینه بلیت افزوده‌اند و بعضی برای کاربران خود تخفیفاتی را قائل شده‌اند.

اما در این میان “سینمابلیط” cinemabilit.com در اقدامی بی سابقه هر بلیت را به صورت نیم بها در سایت خود ارائه می‌کند. در واقع تخفیف ۵۰ درصدی که فقط روزهای سه‌شنبه در سینماهای کشور در جریان است در این سامانه هر روز اجرا می‌شود.

این اتفاق اخیر در قیمت‌گذاری و ارائه تنوع خدمات فروش در سامانه‌های مختلف تنها با شکسته شدن انحصار فروش بلیط و در سایه رقابت‌هایی است که در نهایت به نفع مردم و سینما می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + هجده =