کد خبر : 218501
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۰۹
-

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست

لروی سانه به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل ، لروی سانه مدت‌هاست که مورد توجه به بایرن مونیخ قرار گرفته است و این بازیکن بالاخره راهی تیم مونیخی شد که اخیرا قهرمانی در بوندسلیگا را بدست آورده است. سیتی و بایرن پیش از این توافق نامه ای را به ارزش ۴۴.۷ میلیون پوند به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل ، لروی سانه مدت‌هاست که مورد توجه به بایرن مونیخ قرار گرفته است و این بازیکن بالاخره راهی تیم مونیخی شد که اخیرا قهرمانی در بوندسلیگا را بدست آورده است.

سیتی و بایرن پیش از این توافق نامه ای را به ارزش ۴۴.۷ میلیون پوند به امضا رساندند اند و این انتقال در نهایت به ۵۴.۸ میلیون پوند افزایش یافته است. انتقال این بازیکن ۲۴ ساله به بایرن کهبا قراردادی ۵ ساله رخ داده است هنوز تأیید نشده است ولی لو رفت عکس های امضای قرارداد و مراسم معارفه لروی سانه باعث شد تا انتقال این بازیکن به تیم قهرمان بوندسلیگا تایید شود و البته باعث شد تیم آلمانی از باشگاه منچسترسیتی به خاطر لو رفتن این عکس ها عذرخواهی کند.

سانه که به تازگی از آسیب دیدگی زانو بازگشته است ، در ۱۳۵ بازی برای منچسترسیتی۳۹ گل به ثمر رساند. او در سال ۲۰۱۷ با ۳۷ میلیون پوند از شالکه راهی تیم منچسترسیتی شده بود ولی نیمکت نشینی در این تیم باعث شد تا این ملی پوش فوتبال المان که جام جهانی روسیه را نیز از دست داد، در انگلیس نماند و ترجیح دهد بار دیگر راهی فوتبال آلمان و این بار تیم بایرن مونیخ شود.

این بازیکن ۲۴ ساله آلمانی در تابستان سال قبل تا آستانه پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما در نهایت آسیب دیدگی شدیدی که با آن مواجه شد باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =