کد خبر : 218178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
-

کمک پرینت آنلاین به گزارش‌دهی شرکت‌ها در فصل مجامع بورس

کمک پرینت آنلاین به گزارش‌دهی شرکت‌ها در فصل مجامع بورس

به گزارش قائم آنلاین، بنا به اعلام تاپ کپی، خردادماه را باید فصل رونق بورس نامید. البته بورس در ماه‌های اخیر همیشه پررونق بوده اما به‌صورت عادی در هرسال خردادماه زمان رونق بورس نامیده می‌شود. علت نامگذاری سومین ماه سال به‌عنوان ماه رونق بورس این است که مجمع بسیاری از شرکت‌های بورسی در خردادماه برگزار

به گزارش قائم آنلاین، بنا به اعلام تاپ کپی، خردادماه را باید فصل رونق بورس نامید. البته بورس در ماه‌های اخیر همیشه پررونق بوده اما به‌صورت عادی در هرسال خردادماه زمان رونق بورس نامیده می‌شود.

علت نامگذاری سومین ماه سال به‌عنوان ماه رونق بورس این است که مجمع بسیاری از شرکت‌های بورسی در خردادماه برگزار می‌شود و این مجامع از مهم‌ترین اتفاقات یک شرکت و سهامداران آن محسوب می‌شود چرا که در مجمع در کنار تصمیمات مهم دیگر، تصویب می‌شود که به سهامداران چقدر سود پرداخت شود.

پرینت آنلاین چه کمکی به شرکت‌های بورس می‌کند؟

از نگاه دیگر، خردادماه زمان نهایی شدن گزارش‌های مالی شرکت‌ها به شمار می‌رود و خصوصا شرکت‌های بورسی برای ارائه گزارش‌های مالی از قبیل ترازنامه، صورت سود و زیان، صورت گردش وجوه نقد و … به حسابرسان و سازمان بورس و سهامداران به تکاپو می‌افتند.

در این ایام اسناد حسابداری، فاکتورها، گزارش‌های عملکرد ، گزارش‌های مدیریتی و بسیاری از مدارک دیگر در شرکت‌ها صادر و مورد بازبینی قرار می‌گیرد و نیاز به برگه‌های خام اسناد حسابداری و یا نیاز به چاپ و کپی و پرینت فاکتورها و گزارش‌های مختلف مالی به‌شدت افزایش می‌یابد.

راهکاری که در سال جاری مورد توجه بسیاری از شرکت‌های بورسی قرارگرفته، استفاده از خدمات پرینت آنلاین و کپی ارزان در مراکز ارائه خدمات چاپ و نشر بر بستر فضای مجازی است.

توضیحات مدیرعامل تاپ کپی دراین‌باره شنیدنی است. مهدی عزتی با بیان این که مراکز ارائه خدمات پرینت آنلاین و کپی ارزان می‌توانند به‌مثابه یار دوازدهم شرکت‌های بورسی در فصل برگزاری مجامع عمل کنند، اظهار کرد: تراکم کار امور مالی شرکت‌ها در خردادماه افزایش می‌یابد و گاهی اوقات لازم است که اسناد و فاکتورها و گزارش‌های مالی و مدیریتی در تیراژ انبوه برای ارائه به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف یا تعداد فراوانی از سهامداران یک شرکت آماده شوند.

وی بابیان این که برون سپاری عملیات انتشار اسناد و گزارش‌های مالی بار امور مالی شرکت‌ها را در این ایام سبک‌تر می‌کند، افزود: پرینت آنلاین فرآیندی است که طی آن اسناد و مدارک و گزارش‌ها از طریق فضای مجازی و به‌وسیله مکاتبات الکترونیک – ایمیل – در سریع‌ترین زمان به مجموعه‌هایی همچون تاپ کپی ارسال‌شده و کار انتشار این گزارش‌ها نیز به‌سرعت و کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود.

عزتی ادامه داد: نهایتا اسناد و گزارش‌های چاپ‌شده در هر فرمتی که شرکت‌ها درخواست کنند – برای مثال؛ کتابی، سیمی و طلق و شیرازه و … – آماده‌شده و به آدرس مورد نظر شرکت‌ها ارسال می‌شود.

به گفته این فعال صنعت چاپ و نشر استفاده از کاغذهای استاندارد و بهره مندی از ماشین‌های چاپ مدرن در مجموعه‌هایی همچون تاپ کپی این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند که گزارش‌های خود را با کیفیت مطلوب منتشر کرده و با آمادگی کامل، مجمع صاحبان سهام را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاپ کپی برای انتشار کلیه گزارش‌ها و اسناد شرکت‌های بورسی آمادگی کامل دارد و شرکت‌های فعال در بورس می‌توانند سفارش‌های خود را از طریق وبسایت این مجموعه به آدرس؟ و یا با استفاده از اپلیکشین تاپ کپی برای ما ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =