کد خبر : 218154
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
-

چطور برای یک خانم ساعت بخریم؟

چطور برای یک خانم ساعت بخریم؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام واچ آنلاین، دقت کنید هنگام خرید، یک ساعت تقلبی به همسرتان هدیه ندهید! چون اگر گرانقیمت هم باشد شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. آگاهی از برندها، ویژگی‌های فردی استفاده‌کننده و مکانی معتبر برای خرید، مهمترین اصول خرید یک هدیه است. نکات زیر به شما کمک می‌کند تا

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام واچ آنلاین، دقت کنید هنگام خرید، یک ساعت تقلبی به همسرتان هدیه ندهید! چون اگر گرانقیمت هم باشد شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. آگاهی از برندها، ویژگی‌های فردی استفاده‌کننده و مکانی معتبر برای خرید، مهمترین اصول خرید یک هدیه است. نکات زیر به شما کمک می‌کند تا انتخابی درست برای خرید ساعت مچی زنانه داشته باشید.

۱ – سبک زندگی مصرف‌کننده

کارکرد یک ساعت مچی باید مطابق با شیوه زندگی شخصی باشد که آن را استفاده می‌کند. آیا برای یک خانم شاغل ساعت می‌خرید یا یک دختر دانشجو؟ توجه داشته باشد که سبک‌های متفاوتی از ساعت وجود دارد. شما باید به شیوه زندگی و انتخاب‌های گذشته فرد دقت کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

سبک های متداول ساعت عبارتند از:

ساعت‌های راحت (casual) زنانه- این ساعت‌ها معمولا بندهای چرم دارند و به راحتی قابل خواندن هستند. تنوع ظاهری این نوع ساعت‌ها گسترده است و آن را هر روز می‌توان پوشید.

ساعت‌های مناسب پیراهن زنانه- به معنای پوشیدن ساعت خاص در رویدادهای رسمی است. این ساعت‌ها معمولا سنگ‌های قیمتی و یا جزئیاتی دارند که آن‌ها را متمایز می‌کند و معمولا بندهای چرمی یا فلزی زیبا دارند.

ساعت‌های مطابق با مُد- این ساعت‌ها به جزئیات پیچیده تمایل دارند. فرم قاب‌های پیوسته با بند ساعت آن‌ها را شبیه به دستبند می‌کند که قالب توجه است.

ساعت‌های ورزشی- این ساعت‌ها مشخصا برای فضای خارج از شهر و هنگام ورزش استفاده می‌شوند. بند این ساعت‌ها معمولا از لاستیک ساخته شده و مجهز به نمایشگر دیجیتال و زمان‌سنج است.

۲ – مواد سازنده

ظاهر ساعت باید تکمیل‌کننده شخصیت فردی باشد که آن را می‌پوشد. ساعت‌ها معمولا دارای قاب فلزی هستند که برای محافظت از قطعات ظریف داخل ساعت تعبیه شده. استیل ضد زنگ یک انتخاب محبوب در بازار است. برای ظاهری ظریف‌تر به دنبال ساعت‌های به رنگ رُزگلد یا نقره‌ای بروید. آنها رنگ‌های پرطرفداری هستند که با چهره افراد مطابقت بیشتری دارند.

برای یک ساعت ورزشی عملکرد دقیق ضروری‌ترین است. قاب‌هایی از جنس لاستیک، در رنگ‌های بسیار متنوع موجود است ولی شما به رنگ مشکی بچسبید، زیرا آنها درجه یک و گرانقیمت بنظر می‌رسند و به راحتی قابل هماهنگی با تمام لباس‌های ورزشی هستند.

۳ – سن مصرف‌کننده

سن فردی که ساعت را می‌پوشد تاثیر قابل توجه‌ای روی سبک و رنگ ساعت دارد. برای مثال اگر شما می‌خواهید برای مادر خود ساعت بخرید با قابی کوچک و  بند چرم زیبا یا  بند فلزی، رنگ نقره‌ای یا طلایی بهتر هماهنگ می‌شود.

۴ – جنس شیشه

شیشه، پوشش ظاهری ساعت است. شیشه‌های متداول شامل یاقوت کبود، کریستال معدنی و رزین است. نوع شیشه ساعت با توجه به قیمت آن متفاوت خواهد بود. ساعت‌های ارزان قیمت پوشش پلاستیکی دارند که به راحتی می‌شکنند و مستعد خراش هستند.

در ساعت‌های با کیفیت بالا کریستال‌های معدنی، یاقوت کبود و گاهی یاقوت کبود با خاصیت ضد انعکاس موجود است که با دوام و مقاوم در برابر خراش هستند.

۵ – قاب

سایز معمول ابعاد قاب برای دست بانوان ۳۳میلی‌متر تا سایزهای کوچکتر است. با این حال در روند مد، ساعت‌هایی با قاب تا ۶۰ میلی‌متر با ظاهری بزرگتر نیز به مجموعه ساعت‌های بانوان اضافه شد. اگر فردی شجاع و جسور هستید یک ساعت مچی بزرگ گزینه جذابی است. برای خانم‌های محافظه‌کار و مسن، ساعت‌های کوچکتر را انتخاب کنید زیرا مناسب‌ سبک آنهاست.

برای زنان قدبلند، نمونه‌های بزرگ با دسته پهن انتخاب کنید تا با ویژگی‌های ظاهری آنها مطابق باشد. برای خانم‌های ظریف با مچ دست کوچک یک ساعت کوچک با بندهای استاندارد انتخاب ایده‌آلی است.

۶ – بند قابل تعویض

سازندگان ساعت شروع به ساخت بندهایی با قابلیت تعویض کردند و آنها را به بسته بندی‌های ساعت اضافه کردند. بندهای چندگانه به شما قابلیت تنوع بیشتری می‌دهد و هماهنگی با لباس‌ها را بسیار آسان می‌کند. بند فلزی برای پیراهن مناسب‌تر است در حالی که بند چرمی ظاهری راحت‌تر دارد. به این ترتیب شما ساعتی دارید که برای تمام موقعیت‌ها مناسب است.

۷ – موتور ساعت

چهار نوع ساعت وجود دارد: مکانیکی، کوارتز(باتری‌دار)، اتوماتیک و دیجیتال

ساعت‌های مکانیکی بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارند. اگر طرفدار ساعت‌های ناب و نوستالیژک هستید این محصول برای شما انتخاب مناسبی است. اما چنانچه بخواهید مدرن فکر کنید و محصولی مقرون به صرفه بخرید ساعت‌های با موتور کوارتز بهترین انتخاب هستند. اما مابین این دو دسته ساعت‌های اتوماتیک قرار دارند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. مدرن ترین نوع از ساعت‌ها نمونه‌های دارای صفحه نمایش دیجیتال می‌باشند که برای خانم‌های جوان و کاربردهای روزمره و ورزشی مناسب می باشند.

۸ – خرید از فروشگاه معتبر

خرید از یک فروشگاه معتبر شما را مطمئن می‌سازد کالای تقلبی که بازار را پر کرده است به دستتان نمی‌رسد. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین مکانی مطمئن برای خریدهای شماست. جایی که می‌توانید صدها مدل از ساعت‌های مچی و مجموعه‌های مختلف آن‌ها را در کنار هم ببینید و ساعتی با سبک زندگی و سلیقه خودتان پیدا کنید. واچ آنلاین با ضمانت اصالت کالا فروشگاهی‌ است که هزاران محصول از بهترین برندهای دنیا را کنار هم گرد آورده تا شما نگران قیمت ساعت مچی نباشید و با هر مقدار بودجه‌ای که دارید کالایی اصیل بخرید و هدیه بدهید. فراموش نکنید ساعتی که برای هدیه خریدید در جعبه‌ای زیبا با رنگ مورد علاقه مصرف‌کننده هدیه بدهید. این کار هدیه را محبوب‌تر می‌کند. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین این کار را رایگان برای شما انجام می‌دهد و هدیه شما را در بسته‌بندی زیبا ارسال خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین را جستجو کنید تا با دنیای وسیع محصولات آن آشنا شوید. روی کمک مشاوران کارشناس واچ آنلاین حساب کنید .آنها تا پایان مسیر کنار شما هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + دوازده =