کد خبر : 218193
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
-

ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل‌زاد درباره صلح

ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیل‌زاد درباره صلح

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپوتنیک، دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی صلح افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی صلح ملی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در یک ویدیو کنفرانس مشترک با محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و دکتر زلمی خلیل‌زاد نماینده‌ی ویژه‌ ایالات متحده آمریکا درباره‌ آخرین تحولات

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اسپوتنیک، دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی صلح افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی صلح ملی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در یک ویدیو کنفرانس مشترک با محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و دکتر زلمی خلیل‌زاد نماینده‌ی ویژه‌ ایالات متحده آمریکا درباره‌ آخرین تحولات و پیشرفت‌ها در عرصه‌ صلح و آغاز گفت و گوهای میان افغانستانی بحث و تبادل نظر کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، که در این گفت و گو کاهش خشونت، تکمیل روند تبادله‌ی اسرا، آغاز گفت و گوهای بین افغانی و پشتیبانی منطقه‌ای از صلح مورد بحث قرار گرفت. همه طرف‌ها در این صحبت بر کاهش خشونت برای حرکت به سوی مذاکرات صلح و دست ‌یافتن به توافق به رهبری و مالکیت افغانستانی ها تأکید کردند.

بر پایه این گزارش، طرف ایالات متحده در صحبت‌های خود تاکید کرد که صلح در افغانستان به معنای صلح و توسعه در منطقه است و ایالات متحده آماده است در این بخش سرمایه‌گذاری نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + سه =