کد خبر : 218238
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
-

تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است

تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است

به گزارش قائم آنلاین، تیم گیتی پسند اصفهان در سال‌های اخیر همواره در زمره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بوده و تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است اما به جز دو فصل که عنوان قهرمانی را کسب کرده و یک فصل که به رتبه سومی رسیده در سایر فصول عنوان نایب قهرمانی را از

به گزارش قائم آنلاین، تیم گیتی پسند اصفهان در سال‌های اخیر همواره در زمره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بوده و تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است اما به جز دو فصل که عنوان قهرمانی را کسب کرده و یک فصل که به رتبه سومی رسیده در سایر فصول عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده تا از این حیث رکورد دار باشد.

پیش از این منصوری قرچک بیشترین نایب قهرمانی را داشت اما حالا تیم متمول اصفهانی به این رکورد نه چندان خوشایند رسیده که دو تای آن در دو فصل اخبر بوده است. این تیم امسال نیز علیرغم جذب و به کارگیری بازیکنان نامدار و ملی پوش مثل علی اصغر حسن زاده، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، میثم برمشوری، حسین فهیمی مقدم، ،پیمان حفیظی، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، مرتضی عزتی، محمد کشاورز و … و همچنین دو بازیکن خارجی برزیلی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد تا تعداد ناکامی خود برای رسیدن به جام را به عدد ۶ برساند. گیتی پسندی‌ها پیش از این نیز در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۷ به عنوان دومی لیگ رسیده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 19 =