کد خبر : 217914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۳۸
-

گانتس زمان اجرای طرح الحاق را نامناسب خواند

گانتس زمان اجرای طرح الحاق را نامناسب خواند

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه القدس العربی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با یک هیئت عالی رتبه آمریکایی متشکل از دیوید فریدمن، سفیر آمریکا، آوی برکوویچ، نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در روند “صلح” خاورمیانه و عضو کمیته ترسیم مرزها دیدار کرد. در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه القدس العربی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با یک هیئت عالی رتبه آمریکایی متشکل از دیوید فریدمن، سفیر آمریکا، آوی برکوویچ، نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در روند “صلح” خاورمیانه و عضو کمیته ترسیم مرزها دیدار کرد.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از گانتس نوشت: یکم ژوئیه، تاریخ “مقدسی”(مناسب) برای اجرای طرح الحاق نیست و اکنون تنها مسأله ، مقابله با بیکاری و اپیدمی کرونا است.

طبق این گزارش، گانتس در جریان دیدار با اعضای این هیئت آمریکایی افزود: پیش از تقویت اقدامات دیپلماتیک، شهروندان اسرائیلی باید موفق به بازگشت به کار و کسب دوباره درآمد شوند. شهروندان اسرائیلی نسبت به کرونا نگران هستند و انتظار دارند که هرچه‌ سریعتر با این معضل مقابله شود.طرح “صلح” دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا یک “گام تاریخی و بهترین چارچوب” برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه است و باید با کمک شرکای استراتژیک در منطقه و فلسطینی‌ها ترویج شود و به طرحی بینجامد که به نفع همه طرف‌ها باشد.

روزنامه یسرائیل هیوم شنبه اعلام کرد: در زمانی که دولت آمریکا هنوز موضع نهایی خود را نسبت به طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری را اعلام نکرده است یک هیئت عالی رتبه آمریکایی وارد تل‌آویو شده‌ است. این هیئت شامل دیوید فریدمن، آوی برکوویچ و عضو کمیته ترسیم مرزها برای ادامه بحث و گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هجده =