کد خبر : 217988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۲
-

می‌خواهید کیک بپزید؟ رایانه‌تان را روشن کنید!

می‌خواهید کیک بپزید؟ رایانه‌تان را روشن کنید!

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام خوشه آنلاین، لوازم قنادی خوشه در سال ۱۳۶۴ در منطقه شرق تهران و م حله پیروزی تأسیس شد و در این سال‌ها همیشه در زمینهٔ پخش لوازم قنادی چه در سطح شهر چه در سطح کشور بسیار پرآوازه و خوش‌نام بوده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ مصمم شد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام خوشه آنلاین، لوازم قنادی خوشه در سال ۱۳۶۴ در منطقه شرق تهران و م حله پیروزی تأسیس شد و در این سال‌ها همیشه در زمینهٔ پخش لوازم قنادی چه در سطح شهر چه در سطح کشور بسیار پرآوازه و خوش‌نام بوده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۵ مصمم شد تا برای رفاه بیشتر حال شما مشتریان عزیز فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کند؛ تا شما عزیزان بتوانید در هر زمان که اراده کردید در منزل و با چند کلیک ساده، محصولات مورد نظرتان را سفارش بدهید.

سایت خوشه آنلاین با کادر مجرب و بخش‌های گوناگون سعی دارد تا پروسه سفارش را برای شما راحت‌تر کند. شما می‌توانید با وارد شدن به سایت ما جدیدترین محصولات موجود را مشاهده کنید. محصولات مختلف در دسته‌بندی‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند تا شما هر چه سریع‌تر بتوانید محصول موردنظرتان را پیدا کنید. سایت ما در قسمت‌های مختلف شما را راهنمایی می‌کند تا اگر سوال یا مشکلی در مورد سفارش یا حتی سؤالی در مورد محصول و چگونگی استفاده آن دارید را بپرسید. کادر پرتلاش ما به‌صورت آنلاین هر ۷ روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخ گوی شما خواهند بود.

سایت خوشه آنلاین به آموزش شیرینی‌پزی هم توجه زیای داشته است. ما در بخش‌های گوناگون و به‌صورت گسترده به آموزش پرداخته‌ایم. بخش دستورهای قنادی و نکته‌های شیرینی‌پزی در سایت بسیار پویا است و جدیدترین‌ها و برگزیده‌ترین دستورهای روز را در اختیار شما قرار داده است. همچنین می‌توانید ویدیوهای آموزشی ما را که به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده‌ شده را در سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/khooshe_online مشاهده کنید. ما این امکان منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا سوال‌هایتان در مورد پخت کیک و شیرینی هم بی‌جواب نماند. چه در قالب دستورهای متنوع و نکته‌های ریز و کاربردی‌ که در سایت وجود دارد و چه به‌صورت آنلاین و با گفتگوی تلفنی شما می‌توانید حتی جزیی‌ترین سوال‌هایتان را با ما در میان بگذارید.

مجموعه ما در مورد رفاه حال مشتریان درزمینهٔ تحویل لوازم قنادی بسیار حساس عمل کرده، به‌گونه‌ای که برای مشتریان تهرانی این امکان فراهم است که بسته خود را در کمتر از ۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرند و با خرید بالای ۹۰ هزارتومان این تحویل رایگان صورت می‌گیرد. البته ما در این زمینه شهرستانی‌های عزیز را فراموش نکرده‌ایم. شما عزیزان شهرستانی هم می‌توانید ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش، محصولات خود را دریافت کنید و با خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان از امکان ارسال رایگان استفاده کنید و البته در راستای جلب رضایت شما ما انتخاب نحوه پرداخت را به عهده خودتان گذاشته‌ایم و حتی شهرستانی‌های عزیز که از طریق پست سفارش می‌دهند می‌توانند بعد از تحویل گرفتن محصول هزینه را پرداخت کنند.

شما می‌توانید محصولات را با اطمینان از کیفیت مناسب، اصل بودن و مناسب بودن قیمت آن‌ها در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر خریداری کنید. شما چه حرفه‌ای باشید و از راه شیرینی‌پزی درآمدزایی کنید و چه در مراحل ابتدایی یادگیری باشید و قصد پخت کیک و شیرینی برای خانواده خود را داشته باشید، از سایت ما دست‌خالی بیرون نخواهید رفت. ما حتی در قدم‌های بعدی آمادگی همکاری وسیع‌تر با قنادان عزیز را داریم و به‌صورت عمده با قنادان تهران و سراسر ایران همکاری خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =