کد خبر : 217922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۱
-

طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی یکی از موثرترین روش‌ها برای افزایش فروش شما

طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی یکی از موثرترین روش‌ها برای افزایش فروش شما

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مدرن طرح، کاتالوگ کالاهای تولیدی یک کارخانه و یا موسسه را دارا می‌باشد و همچنین می‌تواند موسسه خدماتی، اجتماعی و فرهنگی را نیز معرفی کند. در کاتالوگ نام کالا، مدل، شماره شکل و تصویر درج می‌شود. طراحی کاتالوگ چیست؟ همچنین مشخصات کالا که در کاتالوگ توضیح داده می‌شود می‌تواند به

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام مدرن طرح، کاتالوگ کالاهای تولیدی یک کارخانه و یا موسسه را دارا می‌باشد و همچنین می‌تواند موسسه خدماتی، اجتماعی و فرهنگی را نیز معرفی کند. در کاتالوگ نام کالا، مدل، شماره شکل و تصویر درج می‌شود.

طراحی کاتالوگ چیست؟

همچنین مشخصات کالا که در کاتالوگ توضیح داده می‌شود می‌تواند به خریدار کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشد.

در طراحی کاتالوگ باید از عکس‌های جذاب استفاده شود. معمولاً کاتالوگ ها را به‌صورت کتابچه چاپ می‌کنند که دارای عکس‌های باکیفیت است. برای طراحی کاتالوگ و یا مجله و بروشور باید نکات خاصی را در نظر گرفت.

طراحی کاتالوگ را می‌توان نوعی تبلیغات در عرصه تولید دانست. کاتالوگ می‌تواند بین شرکت‌های تولیدکننده و همچنین مخاطبان یا خریداران ارتباطی را برقرار کند.

 طراحی کاتالوگ به چند صورت معرفی می‌شود؟

به‌طورکلی طراحی کاتالوگ به دو صورت معرفی می‌شود که عبارت است از:

طراحی کاتالوگ می‌تواند به‌صورت تک محصولی باشد یعنی تنها یک محصول و یا خدمت را معرفی کند.

طراحی کاتالوگ می‌تواند چند محصولی باشد؛ یعنی چند محصول یا خدمات را با عملکردهای مختلف به خریداران معرفی کند.

 طراحی کاتالوگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

این‌که یک کاتالوگ دارای ویژگی‌های مناسبی باشد و بتواند خریداران و مصرف‌کنندگان بسیار زیادی را به خود جذب کند یکی از مهم‌ترین موارد در طراحی کاتالوگ است.

از ویژگی‌های طراحی کاتالوگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاتالوگ باید قابل‌ حمل باشد و در زمان فراغت مطالعه شود.

در طراحی کاتالوگ باید به ارتباط برقرار کردن بدون واسطه و مستقیم با مخاطب توجه خاصی کرد.

در طراحی کاتالوگ باید خلاصه گویی کرد.

در طراحی کاتالوگ تصویر با متن باید ترکیب شود تا بتواند به مخاطب کمک کند تا محصول و یا خدمت را بهتر بشناسد.

توجه به هدف طراحی کاتالوگ نیز یکی از ویژگی‌هایی است که هر کاتالوگ باید آن را دارا باشد. کاتالوگ به‌منظور فرصتی مناسب برای مخاطب به حساب می‌آید که بتواند با داشتن اطلاعات، انتخاب درست و سنجیده‌ای را انجام دهد.

هدف از طراحی کاتالوگ چیست؟

هدف از طراحی کاتالوگ این است که اطلاعات بسیار دقیقی درباره محصول و یا خدمات به مخاطب داده شود که علاوه بر جنبه‌ی تبلیغاتی بتواند در تصمیم‌گیری مخاطبان نیز تاثیرگذار باشد. کاتالوگ می‌تواند در نحوه تصمیم‌گیری و همچنین تغییر انتخاب خریدار و یا مخاطب تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

هدف دیگر طراحی کاتالوگ که برای مخاطبان بسیار ارزشمند است، این است که کاتالوگ ها دارای رنگ، اندازه، قیمت، شیوه نگهداری و دیگر ویژگی‌های محصولات و خدمات باشد؛ بنابراین یک کاتالوگ خوب و کامل می‌تواند تمام سوال‌های خریداران و مخاطبان را پاسخ دهد.

باید به این نکته اشاره کرد که طراحی کاتالوگ می‌تواند یک وسیله بسیار خوبی باشد تا مخاطبان درباره محصولات و یا خدمات یک موسسه اطلاعاتی به دست بیاورند و بتوانند در وقت و زمان کمتری انتخاب درست داشته باشند.

درگذشته برای طراحی کاتالوگ از یک برگ پشت‌ورو استفاده می‌کردند و همچنین روی جلد آن پوستر داشت؛ اما بعدها تعداد برگ‌های کاتالوگ زیاد شد و به بیش از دو برگ رسید که علاوه بر تصویر باید از متن‌هایی استفاده می‌شد که برای مخاطبان جذابیت داشته باشد و بتواند تاثیر بسیار زیادی بر نحوه تصمیم‌گیری آنها بگذارد.

چه مواردی باید در طراحی کاتالوگ در نظر گرفته شود؟

در طراحی کاتالوگ باید جدیدترین و بهترین ساخته‌ها و خدمات یک شرکت و یا موسسات معرفی شود.

مشخصات فنی مناسبی درباره محصول در طراحی کاتالوگ درج شود که بتواند اطلاعات بسیار درستی را به مخاطبان دهد.

امتیازات و رتبه‌های تولید هر موسسه و یا شرکت باید در طراحی کاتالوگ در نظر گرفته شود.

بهتر است که نام و عملکرد کارخانه تولیدی نیز در کاتالوگ ثبت شود.

تصاویر و متن نوشتاری در طراحی کاتالوگ باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند انتخاب را برای مخاطب اسان کند و همچنین بتواند بر نحوه تصمیم‌گیری او تاثیر بسزایی بگذارد، پس موضوع مهم عکاسی صنعتی در اینجا مطرح می‌شود.

اکنون می‌خواهیم کمی درباره عکاسی صنعتی صحبت کنیم.

عکاسی صنعتی شاخه‌ای از عکاسی است که با عکسبرداری دقیق و کامل از محصول و یا کالا آن را به نمایش می‌گذارد. در عکاسی صنعتی حتماً نباید از کالا و یا محصول عکس‌برداری کرد بلکه می‌توان از سازمان و یا کارخانه نیز عکسبرداری کرد. به‌طورکلی عکاسی صنعتی با عکس‌های تبلیغاتی بسیار مشابه است.

هدف از عکاسی صنعتی چیست؟

عکاس باید در عکاسی صنعتی با استفاده از تجهیزات و همچنین نور کافی از کالا و یا محصول عکس‌های با کیفیتی را بگیرد که بتواند با به نمایش گذاشتن آن تمام خصوصیات ظاهری کالا و محصول را نشان دهد.

می‌توان گفت که هدف از عکاسی صنعتی این است که تمام زوایای یک کالا و یا محصول نمایش کامل داده شود و همچنین بتوان با دیدن نمای کالا برداشتی از آن داشت.

سایت مدرن طرح می‌تواند در طراحی کاتالوگ و همچنین عکاسی صنعتی به شما کمک کند. این سایت دارای کادری مجرب و همچنین متخصص است که در تمام رشته‌های طراحی، عکسبرداری، گرافیک تخصص دارد. این سایت همچنین می‌تواند از به‌روزترین متد ها برای طراحی کاتالوگ و بروشور شما استفاده کنند.

بدانید که کاتالوگ ها می‌توانند به محبوب‌تر شدن همچنین به جذب مشتری شما کمک کنند؛ بنابراین شما نیاز به سایتی دارید که با استفاده از خدمات و تجهیزات با کیفیت بتواند خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه دهند. سایت مدرن طرح یکی از سایت‌های معتبر است که در انجام این خدمات بسیار موفق بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + نوزده =