کد خبر : 217946
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی با امکانات به روز

راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی با امکانات به روز

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سینا قاسمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در کشور و عدم برگزاری کلاس‌ها به‌ صورت حضوری، همچنین لزوم عملیاتی‌سازی آموزش‌های غیرحضوری، بهره‌برداری از سامانه آموزش مجازی آغاز شد. قاسمی تبیین کرد: راه‌اندازی این سیستم از مدت‌ها قبل در دستور

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سینا قاسمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در کشور و عدم برگزاری کلاس‌ها به‌ صورت حضوری، همچنین لزوم عملیاتی‌سازی آموزش‌های غیرحضوری، بهره‌برداری از سامانه آموزش مجازی آغاز شد.

قاسمی تبیین کرد: راه‌اندازی این سیستم از مدت‌ها قبل در دستور کار معاونت قرار گرفت و پس از جلسات کارشناسی و بررسی‌های فراوان این امکان فراهم شد.

وی با اشاره به انگیزه و هدف معاونت آموزش از راه اندازی سامانه آموزشی افزود: با توجه به اهمیت موضوع آموزش مجازی و غیرحضوری در شرایط فعلی کشور، دغدغه اصلی این حوزه، عدم تعطیلی آموزش دانشجویان و راه‌اندازی آموزش مجازی بوده و در همین راستا فعالیت‌ها به صورت فشرده‌ انجام پذیرفت و در حال حاضر این سیستم به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این سامانه، اکنون ظرفیت دارد تا به‌عنوان بستری برای تولید محتوا و ارائه خدمات آموزش مجازی به فراگیران عمل کند.

قاسمی درباره ویژگی‌های این سامانه آموزشی تصریح کرد: از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به امنیت بالا، قابلیت برگزاری و پشتیبانی صدها دوره، امکان بارگذاری و اشتراک گذاری مستندات، ایجاد محتوا و مباحثه‌های برخط، برگزاری آزمون برخط، تعریف نمره میزان مشارکت در کلاس برای فراگیران و امکان ویدئو کنفرانس زنده برای برگزاری کلاس‌ها اشاره کرد.

وی اضافه کرد: وجود تقویم در این سامانه، این امکان را برای فراگیران فراهم می‌کند تا اطلاعات مربوط به دروس مختلف از جمله زمان گفتگوها و سایر رخدادهای مرتبط را بررسی کنند.

قاسمی در پایان اعلام کرد: آموزش مجازی از طریق این سامانه از اول تیرماه در معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس mdmooc.ir از امکانات سامانه آموزش مجازی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 10 =