کد خبر : 217996
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
-

اشتیه: با تمامی اشکال الحاق اراضی فلسطینی مخالفیم

اشتیه: با تمامی اشکال الحاق اراضی فلسطینی مخالفیم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین امروز (دوشنبه) در ابتدای جلسه هفتگی کابینه در رام‌الله اظهار کرد: رهبری فلسطین با تمامی اشکال الحاق مناطق فلسطینی مخالف است. ما الحاق را چه کوچک باشد چه بزرگ رد می‌کنیم، این الحاق هر شکلی که داشته باشد در زمره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین امروز (دوشنبه) در ابتدای جلسه هفتگی کابینه در رام‌الله اظهار کرد: رهبری فلسطین با تمامی اشکال الحاق مناطق فلسطینی مخالف است. ما الحاق را چه کوچک باشد چه بزرگ رد می‌کنیم، این الحاق هر شکلی که داشته باشد در زمره سلسله عملیات‌های اشغال تدریجی اراضی فلسطینی قرار می‌گیرد.

اشتیه گفت: مردم فلسطین با طرح الحاق مخالف هستند و این مخالفت با حضور مردم در فعالیت‌های مربوط به محکومیت الحاق در اغوار فلسطین نمایان می‌شود.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر اعلام کرده بودند که تل‌آویو احتمالا طرح الحاق را به صورت مرحله‌ای اجرا کرده و آن را با الحاق شهرک‌های بزرگ آغاز می‌کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارات قبلی خود گفته بود که کابینه‌اش اول ژوئیه غور اردن و تمامی شهرک‌های اسرائیلی را که مساحت آنها به ۳۰ درصد از مساحت کل کرانه باختری می‌رسد، به اراضی اشغالی ملحق خواهد کرد.

رهبری فلسطین نیز ماه گذشته میلادی اعلام کرد به دلیل تصمیم اسرائیل برای اجرای طرح الحاق تمامی توافقنامه‌ها با این رژیم را لغو می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هفت =