کد خبر : 217810
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
-

هویت فرد تماس‌گیرنده با سفیر آمریکا در لبنان معلوم شد

هویت فرد تماس‌گیرنده با سفیر آمریکا در لبنان معلوم شد

به گزارش قائم آنلاین، به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، دوروتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان در یکی از مصاحبه‌های متعددش با رسانه‌های لبنانی که امروز (یکشنبه) انجام گرفت در گفت‌وگو با شبکه ام تی وی مدعی شد: مسؤول دولتی عالی رتبه به او تاکید کرده که دادگاه قدرت اعمال این ممنوعیت را ندارد و

به گزارش قائم آنلاین، به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، دوروتی شیا، سفیر آمریکا در لبنان در یکی از مصاحبه‌های متعددش با رسانه‌های لبنانی که امروز (یکشنبه) انجام گرفت در گفت‌وگو با شبکه ام تی وی مدعی شد: مسؤول دولتی عالی رتبه به او تاکید کرده که دادگاه قدرت اعمال این ممنوعیت را ندارد و دولت گام‌های عدول از این حکم را اتخاذ خواهد کرد.

براساس حکم قضایی صادر شده سفیر آمریکا به دلیل انتقاد از حزب‌الله لبنان به مدت یک سال از هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها منع شده است.

شیا این حکم دادگاه را “تلاشی ناراحت کننده” برای “ساکت کردن رسانه‌” خواند و گفت: دولت باید روی اجرای اصلاحات اقتصادی بیشتر تمرکز کند.

وی ادامه داد: امیدوارم همه تلاش کنیم از این وضعیت عبور کنیم.

از طرفی دیگر، بعد از بحث و جدل درباره هویت مسؤول لبنانی که از سفیر آمریکا به علت حکم قضایی عذرخواهی کرده منابع فاش کردند، این شخص مشاور میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان است.

روزنامه النهار لبنان به نقل از منابع مطلع نوشت: مشاور میشل عون و وزیر سابق به نام سلیم جریصاتی کسی است که با سفیر دوروتی شیا تماس گرفت و به او تاکید کرد، حکم قضایی، حکم انفرادی است و تصمیم سیاسی یا دستور رسمی نیست.

پیشتر وزیر اطلاع‌رسانی گفته بود، هیچ کس در دولت با سفیر آمریکا تماس نگرفته و از او عذرخواهی نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =