کد خبر : 217720
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۱
-

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۲ ایالت پرمبتلای آمریکا

اعمال محدودیت‌های کرونایی در ۲ ایالت پرمبتلای آمریکا

به گزارش قائم آنلاین، موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در سراسر ایالات متحده آمریکا از ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته و موارد جدید ابتلا در ایالت‌های فلوریدا و تگزاس به رکورد جدیدی رسیده است. افزایش موارد ابتلا در ایالت‌های جنوبی پس از آن صورت گرفت که در هفته‌های اخیر به مراکز تجاری و اقتصادی اجازه

به گزارش قائم آنلاین، موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در سراسر ایالات متحده آمریکا از ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته و موارد جدید ابتلا در ایالت‌های فلوریدا و تگزاس به رکورد جدیدی رسیده است.

افزایش موارد ابتلا در ایالت‌های جنوبی پس از آن صورت گرفت که در هفته‌های اخیر به مراکز تجاری و اقتصادی اجازه داده شد تا فعالیت خود را از سر گیرند.

در روز شنبه مقامات ایالت فلوریدا از شناسایی بیش از ۹۵۰۰ مورد جدید ابتلا خبر دادند که این رقم در روز جمعه ۹۰۰۰ مورد بوده است. این افزایش تعداد مبتلایان، مقامات این ایالات را بر آن داشت تا مجدد محدودیت‌هایی را برای مراکز اقتصادی و تجاری اعمال کنند. این محدودیت‌ها در ایالت تگزاس نیز اعمال شده است.

پیش از این «آنتونی فائوچی» مشاور دولت آمریکا در حوزه مقابله با کروناویروس در اظهاراتی گفته بود که بیماری کووید-۱۹ در این کشور “مشکل جدی” است.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، در حال حاضر بیش از ۱۲۸ هزار نفر در سراسر آمریکا بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده و این کشور در رتبه نخست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 20 =