کد خبر : 217711
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
-

ادامه آموزش آنلاین در دانشگاه‌های هنگ‌کنگ

ادامه آموزش آنلاین در دانشگاه‌های هنگ‌کنگ

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از یودبلیونیوز، با توجه به ادامه شیوع کرونا ویروس، حداقل پنج دانشگاه هنگ‌کنگ به برگزاری کلاس‌های آنلاین حداقل در چند هفته اول نیمسال تحصیلی ادامه می‌دهند. نیمسال تحصیلی پیش‌رو در سپتامبر آتی آغاز می‌شود چرا که هنوز معلوم نیست شرایط شیوع “کووید-۱۹” در آن روزها به چه نحوی باشد.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از یودبلیونیوز، با توجه به ادامه شیوع کرونا ویروس، حداقل پنج دانشگاه هنگ‌کنگ به برگزاری کلاس‌های آنلاین حداقل در چند هفته اول نیمسال تحصیلی ادامه می‌دهند.

نیمسال تحصیلی پیش‌رو در سپتامبر آتی آغاز می‌شود چرا که هنوز معلوم نیست شرایط شیوع “کووید-۱۹” در آن روزها به چه نحوی باشد.

نمایندگان پنج موسسه آموزش عالی محلی اعلام کردند که به تدریج برگزاری کلاس‌های حضوری را آغاز می‌کنند.

این خبر در حالی‌ منتشر شد که نظرسنجی انجام شده از سوی دانشگاه “لینگنان”(Lingnan) نشان از نارضایتی گسترده دانشجویان از یادگیری از راه دور دارد.

دانشگاه هنگ کنگ، دانشگاه علم و صنعت هنگ‌کنگ، دانشگاه چینی هنگ کنگ، دانشگاه شهر هنگ‌کنگ و دانشگاه “لینگنان” از برترین‌ دانشگاه‌های هنگ‌کنگ اعلام کردند که برای سال تحصیلی ۲۱-۲۰۲۰ میلادی، به تدریج برگزاری کلاس‌های حضوری را آغاز خواهند کرد.

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد دانشجویان معتقدند که یادگیری آنلاین تاثیر کمتری نسبت به کلاس های حضوری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + نه =