کد خبر : 217661
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
-

۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی تحویل شد

۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی تحویل شد

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان خراسان شمالی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار این استان برگزار شد، گفت: از ۶۰۰ واحد افتتاح شده، ۴۱۰ واحد روستایی و ۱۹۰ واحد مسکونی شهری است. وی افزود:

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان خراسان شمالی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و استاندار این استان برگزار شد، گفت: از ۶۰۰ واحد افتتاح شده، ۴۱۰ واحد روستایی و ۱۹۰ واحد مسکونی شهری است.

وی افزود: در مجموع ۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این واحدها هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: طبق تفاهم با سازمان برنامه و بودجه تا پایان امسال ۲۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته و تحویل خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه تامین مسکن در کنار اشتغال‌زایی ۲ رکن اساسی در توانمندسازی مددجویان به شمار می‌رود، تاکید کرد: سال گذشته ۱۷۶ هزار شغل در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شد و برنامه‌ریزی امداد برای سال ۹۹ ایجاد ۲۰۰ هزار شغل است.

همچنین با حضور رئیس کمیته امداد ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، از این ۵۰۰ واحد تعداد ۳۷۹ واحد مسکونی روستایی و ۱۲۱ واحد آن شهری است که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، این واحدها تا پایان سال به مددجویان واگذار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + بیست =