کد خبر : 217599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و بازداشت ۱۸ شهروند فلسطینی

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و بازداشت ۱۸ شهروند فلسطینی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فلسطینی “وفا”، نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به کرانه باختری و درگیری با فلسطینی‌ها در مجموع ۱۸ جوان فلسطینی را بازداشت کردند. منابع امنیتی فلسطین گزارش دادند، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین دو شهروند فلسطینی را در شهرک “القدیمه” در مرکز الخلیل بازداشت و آنها را به مکانی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فلسطینی “وفا”، نیروهای رژیم صهیونیستی با یورش به کرانه باختری و درگیری با فلسطینی‌ها در مجموع ۱۸ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

منابع امنیتی فلسطین گزارش دادند، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین دو شهروند فلسطینی را در شهرک “القدیمه” در مرکز الخلیل بازداشت و آنها را به مکانی نامشخص بردند.

علاوه بر این نیروهای صهیونیستی یکشنبه با یورش به شهر قدس نگهبانان مسجدالاقصی و چند جوان دیگر را بازداشت کردند. هیچ دلیلی برای بازداشت‌های اخیر فلسطینیان اعلام نشده است.

در همین راستا، دفتر باشگاه اسیران فلسطینی در طولکرم اعلام کرد، نیروهای اسرائیلی یک جوان فلسطینی ۲۴ ساله از شهرک “عنبتا” در شرق “طولکرم” و یک جوان دیگر ۲۳ ساله از شهرک “زیتا” در شمال این استان را پس از یورش به منازلشان بازداشت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =