کد خبر : 217461
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
-

میزبانی مازندران از کاروان زیرسایه خورشید

میزبانی مازندران از کاروان زیرسایه خورشید

به گزارش قائم آنلاین، پیروز شمشیربند در گفت‌وگو ،  با اشاره به میزبانی مازندران از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، اظهار کرد: با پیگیری‌ها برای سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، از تاریخ ۶ تیر به مدت ۸ روز مازندران میزبان کاروان خادمان امام رضا(ع) است. وی با اشاره به شیوع

به گزارش قائم آنلاین، پیروز شمشیربند در گفت‌وگو ،  با اشاره به میزبانی مازندران از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، اظهار کرد: با پیگیری‌ها برای سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، از تاریخ ۶ تیر به مدت ۸ روز مازندران میزبان کاروان خادمان امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیاری از برنامه‌های اجتماعی حذف شد، افزود: زمان‌بندی طوری انجام شد تا کاروان در  کل استان حضور یابد.

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران اعضای هر کاروان را ۳ نفر شامل مبلغ، مداح و خادم برشمرد و تصریح کرد:در مراسمات امسال پرچم گردانی ممنوع است و استقبال از کاروان فقط در صورت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مجاز است.

این مسئول افزود: از ۵۷ عنوان برنامه‌های سال گذشته فقط ۷ سرفصل در قالب ۲۵ برنامه قابل اجرا است.

شمشیربند دیدار با خانواده شهدای سلامت هر شهرستان را از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید عنوان و خاطرنشان کرد: زمان توزیع نمک تبرکی در نانوایی‌ها ۱۳ تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام به صورت تمرکزی انجام می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی این ایام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: یک خبرنگار کاروان را همراهی می‌کند و بعد از تهیه عکس و خبر با هماهنگی دبیر اجرایی برنامه‌ها  اطلاع‌رسانی می‌شود.

دبیر شبکه جوانان رضوی مازندران در پایان خاطر نشان کرد: تیم پیشتاز قبل از حضور کاروان اصلی در محل حضور می‌یابد و برنامه‌ریزی‌های لازم  جهت حضور کاروان انجام می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان برنامه‌ها اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + شانزده =