کد خبر : 217498
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
-

برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکایی کمک کنید

برادر جورج فلوید به سازمان ملل: به سیاهپوستان آمریکایی کمک کنید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره نژادپرستی و پلیس آمریکا که به درخواست کشورهای آفریقایی در ژنو برگزار شد، فیلونیز فلوید، برادر جورج فلوید در پیامی ویدئویی با لحنی مبارز اظهار کرد: “شما قدرت آن را دارید که به ما کمک کنید تا عدالت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره نژادپرستی و پلیس آمریکا که به درخواست کشورهای آفریقایی در ژنو برگزار شد، فیلونیز فلوید، برادر جورج فلوید در پیامی ویدئویی با لحنی مبارز اظهار کرد: “شما قدرت آن را دارید که به ما کمک کنید تا عدالت در حق ما اجرا شود”.

وی با اشاره به فوت برادرش در تاریخ ۲۵ مه توسط یک مامور پلیس سفیدپوست مینیاپولیس، گفت: شما مردن برادر مرا تماشا کردید. حقیقت غم‌انگیز این است که این تنها مورد نبوده است و روشی که برادر من در برابر دوربین شکنجه و کشته شد روشی است که پلیس آمریکا با سیاهپوستان رفتار می‌کند.

فیلونیز فلوید همچنین ادامه داد، زمانی که مردم جرأت کردند تا به نام برادر من صدای خود را بالا ببرند و تظاهرات برگزار کنند، به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور و گلوله‌های لاستیکی شلیک شد که خیلی از افراد چشمان خود را از دست دادند و یا ضربه مغزی شدند.

با بیان اینکه خود را نگهبان خاطره برادرش می‌داند، به کشورهای عضو این سازمان گفت، شما نگهبانان برادران و خواهران خود در آمریکا هستید.

وی همچنین اظهار کرد: من از شما می‌خواهم تا به من کمک کنید، تا به ما سیاهپوستان آمریکایی کمک کنید و امیدوارم که ایجاد یک کمیته مستقل تحقیق درباره مردم سیاهپوست کشته شده توسط پلیس آمریکا و خشونت‌های به کار گرفته علیه معترضان صلح‌طلب را در نظر بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =