کد خبر : 217280
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
-

آیکیدو ایران بدنبال عضویت در فدراسیون جهانی

آیکیدو ایران بدنبال عضویت در فدراسیون جهانی

به گزارش قائم آنلاین، همایون خرم در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ایکیدو از رشته‌های رزمی و پرطرفدار است که در طی ۱۵ سال فعالیت در ایران هنوز نتوانسته به عضویت فدراسیون جهانی درآید و ورزشکاران آن در این چند سال امکان شرکت در مسابقات بین‌المللی را نداشتند. از امسال که این انجمن زیر نظر فدراسیون

به گزارش قائم آنلاین، همایون خرم در گفت‌وگو ، اظهار کرد: ایکیدو از رشته‌های رزمی و پرطرفدار است که در طی ۱۵ سال فعالیت در ایران هنوز نتوانسته به عضویت فدراسیون جهانی درآید و ورزشکاران آن در این چند سال امکان شرکت در مسابقات بین‌المللی را نداشتند. از امسال که این انجمن زیر نظر فدراسیون فعالیت خود را پیگیری می کند، مقدمات لازم از سوی فدراسیون انجام شده تا این انجمن عضو رسمی فدراسیون جهانی آیکیدو شود.

نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با بیان این که موافقت اولیه برای بین‌المللی شدن این رشته انجام شده است، گفت: موافقت اولیه برای بین‌المللی شدن این رشته از سوی فدراسیون جهانی آیکیدو انجام شده و تلاش بر این است که ظرف یکی دو ماه آینده عضو رسمی فدراسیون جهانی آیکیدو شود تا ورزشکاران این رشته همانند سایر رشته‌های رزمی مشکلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی نداشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از این که آیکیدو عضو رسمی فدراسیون جهانی شد، فدراسیون اقدام به تشکیل تیم ملی خواهد کرد تا بتوانیم در مسابقات جام جهانی آیکیدو که سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت و جایگاه این رشته را همانند سایر رشته‌های رزمی در جهان مطرح کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 1 =