کد خبر : 217199
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
-

گفت‌وگوی عبدالوهاب شهیدی با عود

گفت‌وگوی عبدالوهاب شهیدی با عود

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید محمد طباطبایی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر» به دیدار عبدالوهاب شهیدی ـ نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی ـ رفت. شهیدی درباره حال و هوای خود در دوران کرونا گفت: این بلا که مشخص نیست

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید محمد طباطبایی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر» به دیدار عبدالوهاب شهیدی ـ نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی ـ رفت.

شهیدی درباره حال و هوای خود در دوران کرونا گفت: این بلا که مشخص نیست ساخته دست بشر است یا نه، همه را نگران کرده که البته جای خوشحالی دارد که از نظر مبارزه با این ویروس و کنترل آن شرایط در کشور ما بهتر از اروپا و آمریکاست.

همچنین در این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن اشاره به سوابق هنری عبدالوهاب شهیدی گفت: تا جایی که اطلاع دارم استاد شهیدی تنها هنرمندی هستند که در گواهینامه درجه یک هنری ایشان دو رشته ذکر شده به این مفهوم که در هر دو رشته عود و آواز درجه یک هستند.

طباطبایی همچنین با ارائه توضیح درباره طرح تاریخ شفاهی هنر که توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم با همکاری استاد عبدالوهاب شهیدی و خانواده محترمشان یک جلد از مجموعه کتاب خاطرات هنرمندان در طرح تاریخ شفاهی هنر به خاطرات ایشان اختصاص یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =