کد خبر : 217227
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
-

نشست سفیر ایران با جمعی از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مقیم ژاپن

نشست سفیر ایران با جمعی از دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مقیم ژاپن

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست جمعی از دانشجویان و اساتید ایرانی مقیم ژاپن به طرح برخی مشکلات موجود به ویژه در شرایط کنونی کرونایی و همچنین نکاتی در خصوص وضعیت تحصیلی و علمی خود پرداخته و پیشنهاداتی ارائه کردند. سفیر ایران نیز در این نشست ضمن بر شمردن مجموعه اقدامات سفارت در زمینه‌های

به گزارش قائم آنلاین، در این نشست جمعی از دانشجویان و اساتید ایرانی مقیم ژاپن به طرح برخی مشکلات موجود به ویژه در شرایط کنونی کرونایی و همچنین نکاتی در خصوص وضعیت تحصیلی و علمی خود پرداخته و پیشنهاداتی ارائه کردند.

سفیر ایران نیز در این نشست ضمن بر شمردن مجموعه اقدامات سفارت در زمینه‌های اطلاع رسانی به موقع در مراقبت‌های لازم ناشی از شیوع کرونا، ارائه تسهیلات کنسولی و تخصصی با پیش بینی توسعه خدمات غیر حضوری به جامعه ایرانی و همچنین پیگیری جدی امور اقشار مختلف ایرانیان، از دانشجویان و اساتید هموطن درخواست کرد تا ارتباط خود با بخش علمی و کنسولی سفارت را افزایش داهند.

وی ابراز امیدواری کرد که بستر همکاری و تعامل متقابل با مراکز علمی کشور از طریق ارائه ایده‌ها و ابتکارات جدید فراهم و اساتید و دانشجویان پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف با سفارت مطرح کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − هفت =