کد خبر : 217142
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
-

استفاده از ۸۰ درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد

استفاده از ۸۰ درصد تاسیسات المپیک توکیو امکان پذیر شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، مسئولان المپیک توکیو امروز (جمعه) اعلام کردند برای تابستان ۲۰۲۱ می توانند از ۸۰ درصد تاسیسات ورزشی که برای مسابقات تدارک دیده بودند، استفاده کنند. این در حالی است که برای ۲۰ درصد باقی مانده در حال رایزنی هستند. توشیرو موتو پس از نشست کمیته اجرایی بازی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از آس، مسئولان المپیک توکیو امروز (جمعه) اعلام کردند برای تابستان ۲۰۲۱ می توانند از ۸۰ درصد تاسیسات ورزشی که برای مسابقات تدارک دیده بودند، استفاده کنند. این در حالی است که برای ۲۰ درصد باقی مانده در حال رایزنی هستند. توشیرو موتو پس از نشست کمیته اجرایی بازی ها از این موضوع خبر داد.

امکان استفاده از ۴۲ محل برگزاری بازی ها یکی از اهداف مسئولان برگزاری المپیک توکیو پس از تعویق یک ساله این بازی ها به خاطر بحران کرونا است.

در میان ورزشگاه هایی که به طور قطع می توان در سال ۲۰۲۱ از آن بهره برد نام استادیوم جدید المپیک و سوپر آره‌نا سایتاما دیده می شود اما هنوز وضعیت سالن ماکوهاری مسه مشخص نیست. قرار بود در این مکان رقابت های تکواندو، شمشیربازی و کشتی برگزار شود. این سالن برای سال ۲۰۲۱ رزرو شده است.

همچنین مشخص نیست توکیو بتواند دوباره از فضای تدارک دیده برای ۲۵ هزار ورزشکار استفاده کند. مسئولان برگزاری در حال هماهنگی با مالک تاسیسات هستند.

یکی دیگر از مشکلات اسپانسر ها هستند. برخی از آن ها ممکن است دیگر حمایتی از بازی ها نکنند. متو در این رابطه اظهار کرد: خیلی از اسپانسر ها نتوانستند اطلاعات کافی درباره شرایط را دریافت کنند. آن ها باید حمایت کامل خود را از بازی های ۲۰۲۱ کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 1 =