کد خبر : 217113
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
-

ممنوعیت انبار خودروهای صفر در پارکینگ‌ها

ممنوعیت انبار خودروهای صفر در پارکینگ‌ها

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلوطی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هر گونه اختصاص مکان برای خودروهای فاقد پلاک جرم بوده و با آنان برخورد خواهد شد. وی ضمن هشدار به محتکران خودرو، افزود: نگهداری خودروهای فاقد پلاک انتظامی در انبارها، پارکینگ‌ها و هر محل دیگر جرم بوده و با این مسئله برخورد

به گزارش قائم آنلاین، حسینقلی قوانلوطی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هر گونه اختصاص مکان برای خودروهای فاقد پلاک جرم بوده و با آنان برخورد خواهد شد.

وی ضمن هشدار به محتکران خودرو، افزود: نگهداری خودروهای فاقد پلاک انتظامی در انبارها، پارکینگ‌ها و هر محل دیگر جرم بوده و با این مسئله برخورد جدی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به تشدید بازرسی‌های صورت گرفته در طی یک ماه اخیر در استان مازندران با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در اماکنی که احتمال احتکار خودرو در آن وجود داشت اشاره و اعلام کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده فی ما بین پلیس راهور و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، متصدیان پارکینگ‌ها و مراکز نگهداری خودروها حق نگهداری خودروهای فاقد پلاک و صفر کیلومتر را در این مراکز ندارند.

شناسایی ۲۸ واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در مازندران

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  طی دو ماهه ابتدای سال‌جاری، ۲۸ واحد صنفی عرضه کننده کالای قاچاق در این استان شناسایی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: در راستای نظارت ویژه در حوزه قاچاق کالا، بازرسان این سازمان در دو ماهه سال جاری از ۹۶۰ واحد خرده فروشی، عمده فروشی و شرکت‌های پخش بازرسی به عمل آورده که منجر به شناسایی و تشکیل پرونده برای ۲۸ واحد صنفی متخلف شده است.

قوانلو ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را بیش از چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل پوشاک، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، حبوبات، برنج و لوازم خانگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است، از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور فاکتور و غیره، مراتب را به تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =