کد خبر : 217109
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
-

مسئولان برای مناطق ساحلی تصمیمات درستی اتخاذ کنند

مسئولان برای مناطق ساحلی تصمیمات درستی اتخاذ کنند

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در جلسه شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ساحل دریا یکی از موهبت الهی و فرصتی برای درآمدزایی و تفریحات سالم است اظهار کرد: مسئولان شرایط لازم را برای استفاده مطلوب از دریا فراهم کنند. وی نظارت دائمی بر رعایت هنجارهای دینی

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در جلسه شورای امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ساحل دریا یکی از موهبت الهی و فرصتی برای درآمدزایی و تفریحات سالم است اظهار کرد: مسئولان شرایط لازم را برای استفاده مطلوب از دریا فراهم کنند.

وی نظارت دائمی بر رعایت هنجارهای دینی و هم‌زمان ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع دوباره کرونا را از الزامات مدیریت بر سواحل دانست افزود: هجوم مسافران می‌تواند موجب اوج‌گیری کرونا و بعضاً ایجاد مشکلات اجتماعی برای شهرهای ساحلی شود.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: باید از فرصت دریا برای جذب توریسم در قالب یک مجموعه مشخص و کنترل‌شده بهره‌برداری کنیم و موضوعاتی مانند تضعیف ارزش‌های اسلامی در سیستم‌های اجرایی موردتوجه قرار گیرد.

نادعلیزاده تخریب بی‌رویه محیط‌زیست، انباشت زباله و سرایت شیرابه‌ها به سفره‌های زیرزمینی، آلودگی‌های بی‌رویه رودخانه‌ها و نابودی جنگل‌ها و مراتع از پیامدهای بی‌توجهی به مناطق ساحلی دانست و از مسئولان خواست برای رفع مشکل تصمیماتی را اتخاذ کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + سیزده =