کد خبر : 216953
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
-

روحانی اعلام کرد که دولت، صاحب‌اختیار «ثروت و سهام» مردم نیست

روحانی اعلام کرد که دولت، صاحب‌اختیار «ثروت و سهام» مردم نیست

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏نگاه دولت به ‎بازارسرمایه، غیر مقطعی و راهبردی است؛ رئیس‌جمهوری، بورس را نقطه‌ی امید می‌داند؛ چه برای تعمیق و گسترش مشارکت مردم در اقتصاد و چه برای ‎شفافیت آن. ‎روحانی معتقد است که بهبود در

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«‏نگاه دولت به ‎بازارسرمایه، غیر مقطعی و راهبردی است؛ رئیس‌جمهوری، بورس را نقطه‌ی امید می‌داند؛ چه برای تعمیق و گسترش مشارکت مردم در اقتصاد و چه برای ‎شفافیت آن. ‎روحانی معتقد است که بهبود در گرو مشارکت شهروندان است آنچنانکه مدیریت بحرانی چون ‎کرونا هم با همراهی آنان ممکن می‌شود.

‏رئیس جمهوری از رویدادی مهم در ‎بازار سرمایه و البته اقتصاد ایران گفت؛ اینکه میلیون‌ها شهروند، صاحب‌اختیارِ سهامی شده‌اند که تا قبل از این و با وجود اختصاص سهام، اختیاری برای مدیریتش نداشتند. ‎روحانی به صراحت اعلام کرد که از این پس، دولت، صاحب‌اختیار «ثروت و سهام» مردم نیست.

‏روحانی در جلسه‌ی دیروز ستاد اقتصادی دولت از اهمیت «اطلاع‌رسانی» شفاف و «آموزش» به شهروندان در ‎بورس گفت و به تمام مسؤولان مرتبط متذکر شد تا مراقبت لازم را از ‎بازار سرمایه و آرامشِ بازار به عمل آورند؛ چراکه رونق و اعتماد، وابسته به «آرامش» است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + پنج =