کد خبر : 217001
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
-

خاطره جالب هارگریوز از آخرین قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان

خاطره جالب هارگریوز از آخرین قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تلگراف، منچستریونایتد و چلسی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ در مسکو برابر هم قرار گرفتند که این یونایتد بود که در ضربات پنالتی توانست به برتری برسد و دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در دوره فرگوسن را به دست بیاورد. اوون هارگریوز، هافبک پیشین منچستریونایتد فاش کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از تلگراف، منچستریونایتد و چلسی در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ در مسکو برابر هم قرار گرفتند که این یونایتد بود که در ضربات پنالتی توانست به برتری برسد و دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان در دوره فرگوسن را به دست بیاورد.

اوون هارگریوز، هافبک پیشین منچستریونایتد فاش کرد در آخرین تمرین این تیم قبل از فینال لیگ قهرمانان سر الکس فرگوسن مجبور به مداخله شد تا از بروز یک درگیری جدی بین بازیکنان جلوگیری کند.

یونایتد بعد از تساوی ۱-۱ پس از وقت اضافی، پیروزی بزرگی را در ضربات پنالتی به دست آورد. هارگیریوز که بازی کاملی برای تیمش انجام داد و در ضربات پنالتی گلزنی کرد به BeIN Sport گفت که شرایط کاملاً رقابتی در تمرین تیم قبل از بازی وجود دارد.

هارگریوز در پاسخ به این سوال که آیا فرگوسن قبل از شروع مسابقه، صحبت ویژه تیمی کرده است یا خیر؟ گفت: او نیازی به این کار نداشت، او می‌دانست اعضای تیم آماده هستند. یادم است که روز قبل یک بازی تمرینی را در ورزشگاه مسکو انجام دادیم و تقریباً درگیری بین اعضای تیم داشتیم زیرا بازی تمرینی خیلی شدید بود. یک تیم بازی را باخت و همه به یکدیگر می‌پریدند و سر الکس مجبور شد داخل شود و شرایط تمرین را عوض کند. در یک بازی تمرینی بازیکنان نمی‌خواستند مصدوم شوند، اما این طور نبود. همه به این نتیجه رسیدند که باید با تمام توان حاضر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 4 =