کد خبر : 216919
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
-

حماس دیدار مستقیم با هیئت رسمی آمریکایی را نپذیرفت

حماس دیدار مستقیم با هیئت رسمی آمریکایی را نپذیرفت

به گزارش قائم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری قدس، این اولین بار است که یک هیئت آمریکایی به شیوه‌ای رسمی خواستار دیدار با رهبران حماس به منظور بررسی راه‌های عمران و بازسازی نوار غزه شده است. شبکه مذکور به نقل از یک منبع در جنبش حماس آورده است

به گزارش قائم آنلاین، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری قدس، این اولین بار است که یک هیئت آمریکایی به شیوه‌ای رسمی خواستار دیدار با رهبران حماس به منظور بررسی راه‌های عمران و بازسازی نوار غزه شده است.

شبکه مذکور به نقل از یک منبع در جنبش حماس آورده است که این جنبش بر پایه اصل مخالفت با طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن حاضر به دیدار با هیئت آمریکایی نشده است.

این منبع تاکید کرد که هدف دولت آمریکا از چنین دیداری، صرفا ایجاد تفرقه و جدایی بین فلسطینیان است.

این منبع در جنبش حماس همچنین فاش کرد که دولت آمریکا اخیرا نیز از طریق برخی طرف‌های میانجی پیشنهاد کمک مالی و سرمایه‌گذاری بین‌المللی در غزه را داده بود اما حماس آن را هم نپذیرفته است.

المیادین نیز به نقل از یک منبع در جنبش حماس مخالفت این جنبش با دیدار با هیئت رسمی آمریکایی را تایید کرده است.

گفتنی است که دولت آمریکا سعی دارد تا از طریق انجام چنین دیدارها و کمک‌هایی وانمود کند که فلسطینیان مخالفتی با معامله قرن ندارند اما تاکنون بارها فلسطینیان با هرگونه تلاش و پیشنهاد آمریکایی‌ها در این رابطه مخالفت و قاطعانه اعلام کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش معامله قرن و همسویی با آن نیستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =