کد خبر : 216981
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
-

احتمال بازی دوستانه شاهین و استقلال

احتمال بازی دوستانه شاهین و استقلال

به گزارش قائم آنلاین، خداکرم ایزدپناه در گفت‌وگو ، درباره آخرین وضعیت تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: بعد از چند جلسه تمرین به دلیل هوای گرم بوشهر به تهران سفر کردیم و اردویی برپا کردیم. خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه چیز در اختیار تیم است تا بتواند قدرتمندتر وارد مسابقات شود.

به گزارش قائم آنلاین، خداکرم ایزدپناه در گفت‌وگو ، درباره آخرین وضعیت تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: بعد از چند جلسه تمرین به دلیل هوای گرم بوشهر به تهران سفر کردیم و اردویی برپا کردیم. خوشبختانه اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه چیز در اختیار تیم است تا بتواند قدرتمندتر وارد مسابقات شود. می‌خواستیم بازیکنان‌مان سریع‌تر هماهنگ شوند و تمرینات‌مان را به دقت ادامه دادیم.

او ادامه داد: امروز (چهارشنبه) هم برنامه سه دیدار ابتدایی لیگ هم مشخص شد و باید آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را داشته باشیم. تیم ما چند روز قبل با تیم هوادار تهران دیدار کرد و روز شنبه نیز به مصاف تیم بادران خواهیم رفت و امیدوارم بتوانیم به شرایط مسابقات برگردیم. البته در حال مذاکره برای دیدار دوستانه‌ای با استقلال هم هستیم که هنوز به توافق نرسیده‌ایم و باید ببینیم چه پیش می‌آید.

سرپرست تیم شاهین بوشهر درباره بازگشت میشو کریستیچوویچ گفت: دیروز تلفنی با او صحبت کردم و از بازگشتش به ایران طی روزهای آینده خبرداد. امیدوار هستیم تا آخر اردو به جمع‌مان ملحق شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − دو =